پورموسوی: 15 آبان‌ ماه منتظر حمایت ایرانیان هستیم

سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: از مردم تقاضا دارم که از این بازیکنان که سرمایه کشور هستند، حمایت کنند. ما از 15 آبان‌ ماه منتظر حمایت ایرانیان هستیم و امیدوارم که از تیم ما حمایت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیروس پورموسوی درباره بازی با استقلال گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبل از هر چیز از کادر فنی و بازیکنان استقلال تشکر می‌کنم که مقابل تیم جوانان بازی کردند. ما 10 روز دیگر بازی‌های رسمی داریم و نیاز بود که به بچه‌ها فشار وارد شود تا تمرینات تاکتیکی که داشتیم را در زمین پیاده کنیم.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ما امروز بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و به دنبال این بودیم که ضعف‌هایمان را برطرف کنیم تا با آمادگی وارد مسابقات شویم. به هر حال ما ضعف‌هایی داریم که امروز این ضعف‌ها به چشم آمد. هدف ما این است که در مسابقات جام جهانی موفق شویم. اگر هدف‌گذاری ما فقط صعود از این مرحله باشد که به مشکل می‌خوریم،‌اما ما تلاش می‌کنیم تا در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.

پورموسوی در باره امکانات تیم جوانان هم اظهار داشت: تا این مرحله امکانات خوبی داریم و جا دارد تا از همه کسانی که با ما همکاری می‌کنند تشکر کنم. امیدوارم بتوانیم از این مرحله صعود کنیم و با قدرت در جام جهانی حاضر شویم. 

سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان در مورد اینکه چه تقاضایی دارد، اظهار داشت: از مردم تقاضا دارم که از این بازیکنان که سرمایه کشور هستند، حمایت کنند. ما از 15 آبان‌ ماه منتظر حمایت ایرانیان هستیم و امیدوارم که از تیم ما حمایت کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید