استقلال به دنبال طلب ۴۵۰ هزار دلاری از فیفا

استقلالی‌ها مدعی‌اند بابت جام جهانی جدا از داستان پروپییچ مبلغ ۴۵۰ هزار دلار از فیفا طلب دارند که اگر این ارگان پرداخت بدهی جپاروف و جان‌واریو را تقبل کند خیلی راحت این مساله حل می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حدوداً ۱۰ روز قبل باشگاه استقلال با یک پرونده جدید مواجه شد و فهمید که سرور جپاروف بابت طلب خودش به فیفا شکایت کرده و اگر دیر بجنبند سرنوشت پروپییچ تکرار خواهد شد. البته فقط ماجرای سرور نیست، چون رابسون جان‌واریو هم شکایت کرده و چیزی حدود ۵۰ هزار دلار از استقلال طلب دارد که هنوز وصول نشده است. البته مدیران باشگاه استقلال مدعی هستند مذاکرات خود برای حل این دو پرونده را آغاز کرده‌اند. در عین حال نیم‌نگاهی هم به فیفا دارند تا بتوانند طلب‌شان را از طریق فدراسیون جهانی فوتبال زنده کنند.

استقلالی‌ها مدعی‌اند بابت جام جهانی جدا از داستان پروپییچ مبلغ ۴۵۰ هزار دلار از فیفا طلب دارند که اگر این ارگان پرداخت بدهی جپاروف و جان‌واریو را تقبل کند، خیلی راحت قضیه جمع می‌شود و البته باز هم مبلغ دیگری برای‌شان نزد فیفا محفوظ باقی خواهد ماند. استقلالی‌ها می‌خواهند فیفا را مجاب کنند تا داستان دو طلبکار اخیر را هم مثل قضیه پروپییچ جمع کند و پرداخت پول آن‌ها را بر عهده بگیرد. پولی که البته از میزان درآمد‌های استقلال بابت جام جهانی کسر می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید