واکنش منصوریان به شعار هواداران علیه او

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: 4، 5 نفر روی سکوهای ورزشگاه ما را منقلب کردند، با دست خالی نمی‌توانم کمک کنم و باید سکوها درست شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا منصوریان پس از شکست یک بر صفر مقابل شهرخودرو در فولاد شهر در نشست خبری اظهار داشت: می‌دانستیم این بازی تعداد گل بالا نخواهد داشت. برخلاف جریان بازی گل خوردیم. من کنار خط هم اعتراض کردم. طبیعی بود که در نیمه دوم حریف ما عقب بنشیند. موقعیت زیاد داشتیم اما استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: می خواستیم به بازی برگردیم، اما نشد و دلایل زیادی دارد. در مجموع در روز سخت کمک می خواهم. احساس من بر این است که سکوها 4، 5 نفر ما را منقلب کردند. زمان یحیی و قلعه نویی هم همین بود. این کارها برنامه ریزی شده بود.

علیرضا منصوریان اظهار داشت: هوادار ذوب‌آهن نور چشم من است، اگر دست ما به دست هم باشد از این مسیر سخت گذر می‌کنیم، اما اینکه چهار نفر بیایند و شعار بدهند کاری پیش نمی‌رود. از دقایق 70 تا 5+90 ما به یار و یاور احتیاج داشتیم، اما این اتفاق نیفتاد. برخی از هواداران خوب ما هم که حرف گوش‌کن هستند، به خاطر آن چهار پنج نفر تحریک شدند. 

وی ادامه داد: متأسفانه برخی سهم‌خواهی می‌کنند که به آنها می‌گویم آدرس را اشتباه آمدند، ما سهم‌مان را هم به هوادار می‌دهیم اما کسی زیاده‌خواهی کند مسیر را اشتباهی آمده است. امروز سکوها ما را خراب کردند و از دقیقه 68 به بعد فشار روی ما زیاد شد. 

منصوریان با اشاره به باخت‌های ذوب‌آهن گفت: دو هفته را با اشتباه خودم باختیم چون کنار زمین زیاد حرص و جوش می‌خورم، از سوی دیگر چهار هفته بازی‌های سخت با تراکتور،‌استقلال، سپاهان و پدیده داشتیم، چهار تیمی که مدعی هستند حداقل بقیه تیم‌ها با ما برای رسیدن به صدر جدول نمی‌جنگند. 

منصوریان با تأکید بر اینکه این تیم شکل می‌گیرد، گفت: با دست خالی نمی‌توانم کمک کنم، باید سکوها درست شود، شاید برخی از مربیان دنبال این باشند که تماشاگر نیاید تا فشارها کم شود، اما من می‌گویم سکوها باید پر شود، آنها ابزار دست ما هستند و ما با حمایت آنها دلگرم می‌شویم، چون با حمایت همان‌ها در آسیا موفق شدیم چند تیم قدرتمند را شکست دهیم. اگر به ادبیات شعار هواداران توجه کنید، می‌بینید که چیزهایی به آنها یاد داده شده است. من از برخی هواداران که پشت نیمکت‌مان نشسته بودند و در تمرینات هم حضور پیدا می‌کنند و حامی تیم هستند خجالت کشیدم.

وی ادامه داد: اگر قرار است به تیم فکر کنیم باید با هم باشیم. من یک درصد هم به تیمم شک ندارم و به اصفهان نیامده‌ام که شانه خالی کنم. نمی‌دانم آن چهار پنج نفر که شعار می‌دادند چه کسانی هستند اما امیدوارم که باشگاه با آنها برخورد کند. 

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه تقاضایش از هیأت مدیره چیست و این جوسازی‌ها از طرف چه کسی صورت می‌گیرد، گفت: مدیرعامل تیم ما در روزهای سخت ارتباطش با ما خیلی خوب است، فقط دوست دارم که ما را تنها نگذارند. از همه اعضای هیأت مدیره هم تشکر می‌کنم که حامی ما بودند. هوادار واقعی باید تا دقیقه 90 پشت مربی‌اش بایستد. ما در بعضی‌ جاها می‌بینیم که از هفته دوم به بعد علیه تیم‌شان شعار می‌دهند. در اصفهان هم انگار پروسه چند ساله است که این اتفاق می‌افتد. دو سال قبل هم علیه قلعه‌نویی و قبل آن علیه گلمحمدی و حسینی هم همین اتفاق افتاد. شناسایی آنها برای من سخت است، اما از باشگاه می‌خواهم که پیگیری کند. 

وی گفت: هواداران باید صبور باشند و یاد بگیرند که این تیم مال خود آنهاست. طوری شده که بچه‌ها به من دلگرمی می‌دهند و می‌گویند علی آقا محکم بایست، ما جانمان را هم می‌گذاریم. تیم بدون هوادار یک ریال هم ارزش ندارد. یک چیزی را که خوب می‌دانم این است که گذر از شرایط سخت را خوب بلدم و فقط می‌خواهم که سکوها پر باشند و تیم را به هم نزنند. 

منصوریان در مورد استفاده نکردن از بازیکنان سرباز گفت: من همانطور که قول داده بودم پهلوان را به فوتبال اصفهان برمی‌گردانم چون او یک پدیده خیلی خوب است. در مورد خلعتبری هم باید بگویم او خیلی خوب برگشته است. خودم فکر نمی‌کردم بعد از آن ضربه به این زودی برگردد. در کنار خلعتبری، قاسم حدادی‌فر هم خیلی به ما کمک می‌کند. می‌دانم که بازیکنان سرباز و خلعت‌بری در این مسیر خیلی به ما کمک خواهند کرد. 

و ی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا فردی به کادرفنی اضافه خواهد شد یا خیر، گفت: من به کادرم اعتقاد کامل دارم و کسی اضافه نخواهد شد. اصلا دوست ندارم افراد اضافی کنار تیم داشته باشیم. از رسول کربکندی هم کمک می‌گیرم، چون من زمانی که به اصفهان آمدم خیلی کوچک بودم و به او گفتم هر اشتباهی که در تیم ما دیدید به ما گوشزد کند. ما در حال حاضر به تنها چیزی که احتیاج داریم به رسیدن برد و دوم حمایت هواداران است.

 

دیدگاه تان را بنویسید