اعتراض عجیب بازیکنان یک تیم باشگاهی در مکزیک/ آن ها ۳ دقیقه بازی نکردند! + تصاویر

بازیکنان یک تیم باشگاهی در فوتبال مکزیک به شیوه‌ای عجیب به تأخیر باشگاه در پرداخت حقوق‌شان واکنش نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بازیکنان تیم فوتبال «وراکروز» در لیگ دسته اول فوتبال مکزیک برای نشان دادن اعتراض‌ خود به عدم دریافت حقوق معوقه‌شان در بازی روز گذشته (شنبه) مقابل تیم تیگرس دست به اقدام عجیبی زدند.

آنها پس از به صدا درآمدن سوت آغاز مسابقه 3 دقیقه‌ بی‌حرکت ایستادند و به حریف اجازه دادند که بدون هیچ دردسری دو گل به ثمر برساند. بازیکنان تیم تیگرس در ابتدا با مشاهده این صحنه گیج شدند و نمی‌دانستند که باید چه کاری انجام دهند اما زمانی که متوجه شدند حریف‌شان مصمم است اعتراضش را نشان دهد، توسط ادواردو وارگاس و آندره پیر ژینیاک در سه دقیقه ابتدایی دو گل زدند و راه را برای پیروزی‌شان هموار کردند. پس از اعتصاب 3 دقیقه‌‌‌ای بازیکنان وراکروز در ابتدای مسابقه، بازیکنان در ادامه به بازی برگشتند اما در نهایت مسابقه را با نتیجه 3 بر یک واگذار کردند.

تیم‌ملی فوتبال مکزیک , فوتبال ,

در انتهای بازی بازیکنان وراکروز حریف‌شان را به شیوه‌ای طعنه‌آمیز تشویق کردند؛ چون مدعی بودند که تیم میهمان زیر قولش برای احترام گذاشتن به اعتصاب تیم میزبان زده است.

تیم‌ملی فوتبال مکزیک , فوتبال ,

کارلوس سالسیدو، مدافع تیم وراکروز در این باره گفت: آنها (بازیکنان تیگرس) می‌دانستند که ما 3 دقیقه بی‌حرکت خواهیم ایستاد. به همین دلیل کاری که انجام دادند، ناراحت کننده بود.

در همین حال گیدو پیزارو، کاپیتان تیم تیگرس هم اظهار داشت: آنها به ما گفتند که فقط یک دقیقه اعتصاب می‌کنند اما آن را سه دقیقه طول دادند. ما هم گفته بودیم که فقط یک دقیقه بازی نخواهیم کرد.

تیم‌ملی فوتبال مکزیک , فوتبال ,

تیم فوتبال وراکروز بدون کسب حتی یک پیروزی در 13 بازی‌اش و با تنها 4 امتیاز در قعر جدول لیگ دسته اول فوتبال مکزیک قرار دارد . تیگرس اما سوم است و سه امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید