ارزش "تک شاخ" بالا رفت

دو برابر شدن قیمت مهرداد محمدی با درخشش در پرتغال

قیمت مهرداد محمدی بعد از درخشش در آوِس و تیم ملی ایران دو برابر شده و به 1/5 میلیون یورو رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، مهرداد محمدی یکی از بهترین لژیونرهای فوتبال ایران در این فصل بوده است. مهاجمی که بی سر و صدا از سپاهان جدا شد، به پرتغال رفت و پیراهن آوِس را پوشید. او چند سال دیرتر از برادر دوقلوی خود – میلاد – پا به فوتبال اروپا گذاشت اما در این مدت کوتاه نشان داده که چقدر استعداد دارد و چگونه مسیر چند ساله را در عرض چند ماه سپری کرده است.

مهرداد محمدی این فصل حدود 722 دقیقه در ترکیب آوس قرار گرفته، سه گل زده، سه پاس گل داده و یک پنالتی هم برای تیمش گرفته است. با اینکه آوِس رتبه خوبی در لیگ پرتغال ندارد و در انتهای جدول قرار گرفته اما مهرداد جزو بازیکنان موثر این فصل لیگ پرتغال لقب گرفته است. همین درخشش باعث شد تا مارک ویلموتس برای بازی مقابل کامبوج و بحرین از مهرداد دعوت کند تا به اردوی تیم ملی بیاید و نخستین تجربه‌اش را پشت سر بگذارد.

 

01442074

مهرداد محمدی بعد از درخشش در لیگ پرتغال، برای تیم ملی هم مقابل کامبوج گل زد و البته برابر بحرین هم فرصت بازی به‌دست آورد. همین مسئله باعث شده تا قیمت مهرداد محمدی افزایش پیدا کند و از مرز یک میلیون دلار بگذرد. محمدی سال 2010 که در تیم جوانان استیل‌آذین بازی می‌کرد، ارزشی در حدود 25 هزار یورو داشت. قیمت او در راه‌آهن به 600 هزار یورو رسید و در سپاهان 100 هزار یورو به ارزش او افزوده شد.

cover_1440 (1)

ابتدای فصل و وقتی مهرداد محمدی در ترکیب آوِس درخشید قیمت او 800 هزار یورو بود اما حالا و بعد از دعوت به تیم ملی و گلزنی مقابل کامبوج، ارزش میلاد محمدی به یک و نیم میلیون یورو رسیده است. این موضوع نشان می‌دهد که مهرداد محمدی دوران درخشانی را سپری می‌کند و ارزش او از سال قبل تا کنون دو برابر شده و این احتمال وجود دارد که بیشتر هم شود. مهاجمی که در پرتغال و به دلیل شادی گل‌هایش به اسب تک‌شاخ مشهور شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید