به پیروزی مقابل ماشین‌سازی نیاز داریم

مهاجری: به خودم می‌بالم که در قائمشهر و تیم نساجی کار می‌کنم

محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نساجی کسب سه امتیاز دیدار مقابل ماشین‌سازی را برای تیمش ضروری دانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: ابتدا درگذشت پیشکسوت فوتبال‌مان آقای جعفر کاشانی را که از بزرگان جامعه فوتبال و ورزش کشورمان بود، تسلیت می‌گویم. در کنار آن چهارمین سالگرد درگذشت هادی نوروزی هم برگزار شد و امروز در قائمشهر یاد او را گرامی داشتند. ما نیز یاد مرحوم نوروزی را گرامی‌ می‌داریم. ان‌شاءالله که دوستان و خانواده‌اش همچنان یاد او را زنده نگه دارند. تا الان نیز همین‌طور بوده است و مردم اینجا ثابت کرده‌اند که فقط پهلوان زنده را عشق نیست.

وی افزود: تشکر می‌کنم از مردم خوب قائمشهر و باید بگویم تا به امروز من خیلی کم در مورد مشکلات تیمم صحبت کرده‌ام تا حدی که خیلی‌ها نمی‌دانستند ما پزشک و فیزیوتراپ نداریم. به خود می‌بالم که در این شهر و با این فرهنگ کار می‌کنم. از این جهت که تماس‌‌های زیادی با من گرفته شد از سوی عزیزانی که فیزیوتراپ و پزشک بودند و خواستار همکاری با باشگاه شدند. در واقع آنها دست یاری به سوی شهرشان دراز کردند. حتی قبل از اینکه پزشک تیم مشخص شود، یکی از عزیزان و چند نفر از عاشقان نساجی به هتل تیم آمدند و داروهایی را به ما دادند که واقعاً کار آنها خیلی برای من ارزش داشت.

مهاجری در این باره خاطرنشان کرد: این لطف مردم فقط مسئولیت مرا در باشگاه نساجی سنگین‌تر می‌کند تا مبادا شرمنده‌شان شوم. واقعاً آدم افتخار می‌کند که در این شهر کار می‌کند و امیدوارم بتوانم در حفظ این امانتی که در اختیارم گذاشته شده با وجود همه مشکلاتی که داریم، سربلند باشم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد مسائل فنی مربوط به بازی تیمش برابر ماشین‌سازی تصریح کرد: این دیدار شرایط خاص خودش را دارد، چرا که هر دو تیم فاصله نزدیکی با هم دارند. با توجه به شرایط جدول نیاز به برد داریم، اگرچه ماشین‌سازی با خطیبی به دنبال بازی هجومی است و این را در بازی‌های قبل به خوبی نشان داده‌اند. ماشین‌سازی یک تیم خوب با امکانات کافی است که از یک مالکیت خوب هم بهره می‌برد. امیدوارم فردا هم بازی خوبی را شاهد باشیم و هم اینکه برنده بازی نساجی باشد. کادرفنی حریف برای من عزیز است، اما ما به این برد نیاز داریم تا خودمان را تا حدی در جدول بالا بکشیم.

وی با یادآوری اینکه پیش از این ایراداتی به کمیته داواران وارد کرده است، گفت: با توجه یه اینکه ماشین‌سازی در بازی قبل خود نسبت به برخی مسائل اعتراض داشت این بار کمیته داوران از یک داور باتجربه برای بازی فردا استفاده کرده است. از این رو امیدوارم آقای اکبریان و تیمش فردا  قضاوت خوبی داشته باشند.

مهاجری در مورد غایبان تیمش در بازی فردا نیز اضافه کرد: ما یک مقدار مشکل رساندن مصدومان را به خاطر همان مسائلی که قبلاً عرض کردم، به بازی‌ها داشتیم. به این خاطر یکسری از بازیکنان مثل سرلک در تهران مشغول مداوای خود بودند و نظری هم در  همین شهر مداوا می‌شد. حالا سرلک از دیروز با ما تمرین کرد و نوید عاشوری هم مصدومیتش برطرف شده است. هر دو فردا می‌توانند بازی کنند، اما نظری مصدوم است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سؤال که آیا کارت بازی کفشگری و قاضی صادر شده است، گفت: چهار بازیکن هستند که کارت بازی‌شان صادر نشده است. فعلاً تمرکز من روی بازی فرداست و بعد از بازی فردا در مورد این مسئله و مسائل دیگر حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید