واکنش ورزشی ها به خبر درگذشت جعفر کاشانی+ عکس

جامعه ورزش به خبر درگذشت جعفر کاشانی، رییس هیات مدیره پرسپولیس واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جعفر کاشانی، پیشکسوت و رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز در سن ۷۶ سالگی درگذشت.

باشگاه پرسپولیس:

 باشگاه پرسپولیس در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت و به بخشی از زندگی ورزشی و افتخارات وی اشاره کرد. در انتهای این پیام آمده است:

آخرین بار شب گذشته با او تماس گرفته شد تا برای جلسه امروز صبح هیأت مدیره برنامه‌ریزی شود. گفته بود؛ کسالت دارد، حالش خوب نیست و اگر شرایطش بهتر شود، خواهد توانست در جلسه حضور یابد. شاید خود او یک چیزهایی را احساس کرده بود.

او شب گذشته در دفتر کارش در باشگاه شاهین نیز حضور یافته بود. یکی از دوستان که برای دیدار با وی رفته بود، می‌گوید: اصلا حالش خوب نبود. خانواده بزرگ ورزش و فوتبال ایران، به ویژه باشگاه پرسپولیس امروز عمیقا از این ضایعه متاثر است. او اهل خودنمایی نبود و شاید بسیار ندانند فوتبال ایران چه گوهر و مهره ارزشمندی را از دست داد، اما بی‌تردید چنین است.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با ابراز تاسف و تاثر عمیق خود از این اتفاق، این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس و تمام اهالی ورزش و فوتبال عمیقا تسلیت می‌گوید.

سازمان بسیج ورزشکاران:

  "خبر درگذشت جعفر کاشانی پیشکسوت فوتبال ملی و پرسپولیس، جامعه ورزش کشور را در سوگ قرار داد. وی یکی از پیشکسوتان خوش آوازه در عرصه فوتبال بود که همواره بر رعایت اخلاق و منش پهلوانی در میان ورزشکاران تأکید داشت.

سازمان بسیج ورزشکاران درگذشت جعفر کاشانی را به خانواده ایشان و تمام اهالی ورزش تسلیت عرض کرده و از خدای متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت می‌کند."

گابریل کالدرون:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به درگذشت جعفر کاشانی واکنش نشان داد و نوشت: "به خاطر درگذشت این جنتلمن، به اعضای هیات مدیره باشگاه، خانواده‌اش، هواداران و عاشقان فوتبال تسلیت می‌گویم. خدا او را رحمت کند."

سازمان لیگ:

  این ضایعه را به خانواده محترم کاشانی و اهالی فوتبال تسلیت می‌گوید و برای آن مرحوم رحمت الهی و برای بازماندگان صبر آرزو می‌کند.

به همین مناسبت دیدارهای هفته ششم لیگ برتر برای ادای احترام به بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه آغاز می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان:

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

به این وسیله ضایعه درگذشت مرحوم مغفور جعفر کاشانی، پیشکسوت نامدار و ملی ورزش کشور که عمری را در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به خدمت پرداخت، حضور خانواده و بستگان آن فقید سعید، جامعه ورزش کشور و اعضا و هواداران آن باشگاه تسلیت عرض می‌نمایم.

از حضرت باریتعالی برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

مسعود سلطانی فر

وزیر ورزش و جوانان

کمیته ملی المپیک:

در متن پیام تسلیت کمیته ملی المپیک آمده است:

درگذشت پیشکسوت فوتبال کشورمان را به جامعه ورزش بخصوص به خانواده بزرگ فوتبال کشور تسلیت گفته و از خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه و برای  خانواده محترم وی سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

فدراسیون فوتبال:

در پیام روابط عمومی سایت فدراسیون فوتبال آمده است؛

اوان خزان ۹۸ با خبر تاسف بار درگذشت ملی پوش خوش اخلاق و شایسته سال های دور و مدیر ارزشمند سال های اخیر قرین شد تا جامعه فوتبال سوگوار از دست رفتن یکی از یاران فراموش نشدنی اش شود.

فدراسیون فوتبال این ضایعه تلخ را به خانواده معزز کاشانی،باشگاه پرسپولیس، جامعه فوتبال و آحاد مردم تسلیت گفته و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان طلب مغفرت دارد.

واکنش جامعه فوتبال به درگذشت جعفر کاشانی

 

امیر قلعه نویی:

واکنش جامعه فوتبال به درگذشت جعفر کاشانی

باشگاه سایپا:

ضایعه از دست دادن جعفر کاشانی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشور و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بار دیگر اهالی ورزش را در غم فرو برد.

باشگاه سایپا این ضایعه تاسف بار را به خانواده محترم کاشانی و اهالی فوتبال تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جلیل آرزو می کند.

محسن خلیلی:

 

واکنش جامعه فوتبال به درگذشت جعفر کاشانی

 

علی پروین:

پروین ضمن ابراز تسلیت به درگذشت کاشانی گفت: واقعا از شنیدن این خبر ناراحت شدم و نمی‌دانم باید چه بگویم. کاشانی مرد بزرگی بود و برای پرسپولیس زحمات زیادی کشید.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پیامی با خانواده و دوستان پیشکسوت تازه درگذشته فوتبال ایران ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایسنا، جعفر کاشانی، پیشکسوت و رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز(چهارشنبه) به دلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت. صفحه اینستاگرام AFC  در همین رابطه پیامی منتشر کرد و نوشت: "هم‌دردی عمیقی با خانواده و دوستان قهرمان دو دوره جام ملت‌های آسیا، جعفر کاشانی داریم که روز چهارشنبه درگذشت."

 

دیدگاه تان را بنویسید