تساوی استقلال و گل ریحان در دقایق پایانی نیمه نخست

گل ریحان و استقلال به تساوی یک بر یک در نیمه نخست رضایت دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، استقلال و گل ریحان از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه انقلاب کرج به میدان رفتند. نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

محمد پاپی در دقیقه ۳۸ برای گل ریحان البرز و محمد دانشگر در دقیقه ۴۳ برای استقلال موفق به گلزنی شدند.

گزارش بازی

بازی با اشتباهات متعدد دو تیم آغاز شد اما استقلال در دقایق آغازین بازی صاحب چند موقعیت نصفه و نیمه شد اما نتوانست موقعیت خطرناکی را خلق کند. استقلال به تلاش خود برای گشودن زنجیر خط دفاعی گل ریحان ادامه داد که نافرجام بود. در دقیقه ۲۰ مهدی قائدی با شوتی از راه دور دروازه گل ریحان را تهدید کرد که توپ به راحتی در آغوش حجت صدقی جای گرفت.

در دقیقه ۲۶، مرتضی تبریزی مدافع گل ریحان را تحت فشار قرار داد به مهدی قائدی پاس داد که او با پاس در عرض، داریوش شجاعیان را در موقعیت گلزنی قرار داد اما شوت او در چارچوب دروازه جای نداشت.

در دقیقه ۳۳، گل ریحان صاحب موقعیت گل مناسبی شد که ارسال بازیکنان این تیم به روی دروازه با خروج به موقع حسینی به جایی نرسید.

گل: در دقیقه ۳۸، محمد پاپی دروازه استقلال را گشود. مهدی قائدی ارسال بازیکنان گل ریحان را دفع کرد که توپ برگشتی با شوت پاپی از مقابل محوطه هجدهم قدم، وارد دروازه سید حسین حسینی شد.

در دقیقه ۴۱، فرشید اسماعیلی با شوت از گوشه محوطه شش قدم حجت صدقی را به زحمت انداخت که او به طور نامطمئن توپ را دفع کرد و نهایتا یک کرنر نصیب استقلال شد. ضربه کرنر  بعد از شوت بازیکن استقلال مجددا تبدیل به کرنر دیگری شد.

گل: در دقیقه ۴۳، محمد دانشگر با شوت از گوشه محوطه شش قدم به سمت دروازه، مدافع گل ریحان را با اشتباه رو به رو کرد و توپ بعد از برخورد به پای این بازیکن، وارد دروازه حجت صدقی شد و استقلال به گل تساوی دست یافت.

این دیدار در نیمه نخست با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، علی دشتی (کارت زرد) و مرتضی تبریزی.

ترکیب گل ریحان: حجت صدقی، علی محمدی، علیرضا ارجمندیان، محمد پاپی، محمدحسین مهرآزما، حمیدرضا دیوسالار، مصطفی اکرامی، کیانوش میرزایی، محمدامین درویشی، سید امید نظامی پور و سید محسن حسینی.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید