نمایش موزیکال "شنگول و منگول و بزک زنگوله پا" روی صحنه می رود

نمایش «شنگول و منگول و بزک زنگوله پا» با نگاهی به ادبیات داستانی فولکلور از ۱۱ تا30 مهرماه در تماشاخانه ایران تماشا روی صحنه می رود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نمایش شنگول و منگول و بزک زنگوله پا (شنگول و منگول و حبه انگور)به نویسندگی و کارگردانی سینا نورائی، با نگاهی به ادبیات داستانی فولکلور از ۱۱ تا30 مهرماه در تماشاخانه ایران تماشا روی صحنه می رود.

آنا نمکچیان، پانیذ بدیعی، کیمیا کلانترهاشمی، پرینیان خسروی مهر، مهرداد تمدنی، سینا نورائیتهیه کننده: سینا نورائی از بازیگران این نمایش هستند.

این نمایش به صورت موزیکال و بر اساس قصه های کودکانه خاطره انگیز فولکلور، برای کودکان و نوجوانان آماده و اجرا شده است که به دلیل درخواست مخاطبان، از ۱۱ مهرماه در تماشاخانه ایران تماشا، اجرای ویژه خواهد داشت.

در خلاصه آن آمده است: داستان سه بره بازیگوش است که در نبود مادرشان مشغول بازی در خانه هستند که گرگ ناقلایی از دوری مادرشون استفاده می‌کنه و خودش رو به شنگول و منگول و حبه انگور می رسونه، تا اینکه...

موسیقی: مینا ابراهیمی تنها، امیدرضا بانیانی، مهبد اسماعیلی، طراح گریم: غزاله گل گذار، ماسک: رضا صالحی، ساخت المان های عروسکی: مینا ابراهیمی تنها، طراح صحنه و پوستر: سینا نورائی، عکاس: هادی جابری، غزاله گل گذار از عوامل دیگر این نمایش هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید