ماجرای عجیب در لیگ برتر فوتسال بانوان؛ معطلی 45 دقیقه ای بازیکنان بین دو نیمه برای نبودن آمبولانس!

سرمربی تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی گفت: بازی در نیمه اول دیر شروع شد و در نیمه دوم هم گفتند آمبولانس رفته و ۴۵ دقیقه منتظر ماندیم تا برگردد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فاطمه شریف گفت: تیم ما با نتیجه 16 بر 2 دریژنو فرخشهر را شکست داد که پر گل‌ترین نتیجه تا هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بود. بعد از مسابقه هم شیطنت کردند و نتیجه بازی تیم ما را 11 بر 2 انعکاس دادند.

وی افزود: بازی در نیمه اول با نیم ساعت تاخیر شروع شد، چون آمبولانس دیر آمد و بازی ساعت 11 و نیم آغاز شد. بین دو نیمه و پس از استراحت 15 دقیقه‌ای آماده شدیم که به زمین برگردیم اما گفتند آمبولانس رفته است. گفتند چون موقعیت اورژانسی پیش آمده و روز جمعه آمبولانس باید جای دیگری باشد و امروز هم با التماس تیم دیرژنوفرخشهر آمده است.

سرمربی تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی ادامه داد: آمبولانس در فاصله نیمه اول و دوم رفته بود و ما 45 دقیقه معطل شدیم تا برگردد و بازی آغاز شود. برای لیگ برتر بد است که بازی با این شرایط برگزار شود. سال‌های سال در لیگ برتر بازی کردیم و هیچ وقت چنین شرایطی را نداشتیم. در برخی مسابقات در آغاز بازی آمبولانس دیر آمده، اما اینکه بین دو نیمه آمبولانس نباشد خیلی جالب نبود چون بازیکنان ما کاملا سرد شده بودند و انگیزه‌شان برای ادامه بازی از بین رفته بود. همین امر باعث شد در آغاز نیمه دوم بازی را از دست داده و دو گل دریافت کنیم. بعد از آن هم که شاگردانم به بازی برگشتند، توانستند چند گل به ثمر برسانند. نیمه اول 9 بر صفر تمام شد و نیمه دوم 7 گل زده و 2 گل دریافت کردیم که در مجموع نتیجه را 16 بر 2 به نفع خودمان به پایان رساندیم.

وی با اشاره به قرعه سخت شاگردانش در لیگ برتر امسال خاطرنشان کرد: سخت‌ترین قرعه کشی ممکن برای تیم ما بود که در شش هفته اول با شش رقیب مدعی لیگ روبه‌رو شویم و سه بازی هم خارج از خانه بود. وقتی تیمی میزبان است از شرایط میزبانی خود استفاده می‌کند و ما با بدشانسی بازی‌ها را واگذار کردیم. این نتیجه اولین پیروزی پرگل و شکست سنگین در هفت هفته نخست لیگ برتر بود. تیم ما خیلی خوب کار کرد و توپ‌هایی که با بی‌دقتی یا بدشانسی در هفته قبل به ثمر نرسید را در بازی مقابل دریژنو به گل تبدیل کردند. دریژنو فرخشهر با وجود داشتن بازیکنان جوان و کم‌تجربه خیلی دونده و پرتلاش و پرانرژی بازی کرد و باید به مربی این تیم تبریک گفت.

شریف در خصوص مسابقه تیمش در هفته هشتم برابر پالایش نفت آبادان اظهار داشت: بعد از پشت سر گذاشتن شش هفته سخت باید چهار هفته میهمان باشیم. هفته گذشته در شهرکرد بازی کردیم، این هفته باید آبادان برویم. هفته بعد استراحت اجباری داریم و هفته بعدش نیز در ورامین رقابت خواهیم کرد. یعنی چهار هفته متوالی در خانه خودمان بازی نداریم که این هم یکی دیگر از بدشانسی‌هایی است که در قرعه کشی لیگ نصیب تیم ما شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید