مهاجری: با بازیکنان اصلی مقابل شهرخودرو بازی می‌کنیم

سرمربی نساجی قائم شهر می‌گوید قصد بازی دادن به بازیکنان نیمکت‌نشین را ندارد و با تمام قدرت مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی به میدان می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا مهاجری عصر شنبه و پیش از بازی تیمش مقابل شهر خودرو در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: با توجه به این که کارت چهار بازیکن صادر نشده، نیت ما این بود که از بازیکنان جوان‌تر استفاده کنیم اما وقتی اراده و علاقه مردم را می‌بینیم، نگاه‌مان عوض می‌شود و مجاب می‌شویم با تمام قدرت به میدان برویم. سعی می‌کنیم با وجود چند مصدوم، با تمام قدرت مقابل شهر خودرو به میدان برویم.

سرمربی نساجی با اشاره به کیفیت خوبی شهر خودرو گفت: شهر خودرو مسیر خود را در فوتبال ما پیدا کرده است. در بحث حرفه‌ای و بخش خصوصی شهر خودرو یکی از تیم‌های ایده‌آل است. خیلی به ما فشار می‌آورند که تیم را به قائم شهر بیاورید. اگر الان مسوولان ما زیرساخت‌ها را فراهم کنند، اول فصل بعد اما و اگری نخواهد بود و تیم در قائم‌شهر تمرین می‌کند. اگر محل اسکان و تمرین را فراهم کنند، ما زودتر به این شهر می‌آییم.

او با بیان این که هواداران همواره حامی این تیم بودند، گفت: در این شهر استقلال و پرسپولیس هم هوادار چندانی ندارند. هواداران نساجی ما را تنها نگذاشتند. به همین دلیل قبول کردیم که حق اشتباه نداریم و برای نام شهر و تیم بازی می کنیم.

مهاجری در پاسخ به این سوال که آیا فردا با قدرت به میدان می‌روید؟ گفت: تیمی که دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است، باید بتواند ۵ بازی را با قدرت ببرد و اما و اگر نباشد. سخت‌ترین قرعه هم در این مرحله برای شهرخودرو و ما بود. به خاطر احترام به تماشاگر تلاش می‌کنیم با قدرت بازی‌ها را شروع کنیم و با پیروزی از زمین خارج شویم.

او ادامه داد: کادرفنی و بازیکنان این تیم خیلی خوب هستند و با قدرت در برابر ما به میدان می‌روند. باید آمادگی بالایی را از خودمان نشان دهیم. اعتقاد من این است که ما انتخاب‌مان را کردیم و با بازیکانان جوان به میدان می‌رویم. حسین مرادمند شاگرد من بود و روزی که به پدیده آمد، در سال نخست سه گل به خودی زد. آن تاوان دادن باعث شد الان یکی از دفاع وسط‌های خوب ایران شود. باید به جوانان میدان بدهیم تا آینده این بازیکنان را بسازیم. جوانان این تیم هم برای این استان است. باید پای جوانان شهر بمانیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید