باخت در داربی پایان دنیا نیست

دنیزلی: تیمی قهرمان می‌شود که هر هفته جنگنده ظاهر شود

سرمربی تیم تراکتور به بیان دیدگاه خود درباره بازی حساس گالاتاسرای و فنرباغچه در داربی حساس ترکیه پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فوتبال اروپا دو تیم گالاتاسرای و فنرباغچه امشب (شنبه) برابر هم قرار می‌گیرند. این دیدار در فوتبال ترکیه از حساسیت بالایی برخوردار است و مصطفی دنیزلی سرمربی فعلی تراکتور نیز به بیان دیدگاه خود درباره این دیدار پرداخت.

دنیزلی درباره این دیدار و پیش‌بینی خود گفت: شکست در داربی پایان دنیا نیست و بعد از چند هفته فراموش می‌شود. تیم برنده هم شاید چند هفته از این برد خوشحال باشد. نکته مهم این است تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید تا پایان در هر دیدار برای کسب برد به میدان برود و در زمین جنگنده ظاهر شود.

او درباره تقابل وداد موریکی، مهاجم فنرباغچه و رادامل فالکائو گفت: فالکائو بازیکن بزرگ و شناخته شده‌ای است ولی هنوز کاملا آماده نیست. او در تیم‌ها و لیگ‌های خوبی بازی کرده و با این شرایط هم می‌تواند در گلزنی موفق باشد. هر دو بازیکن بازیکنان مهم و تاثیرگذاری برای تیمشان هستند ولی بازیکنان کناری آنها نیز می‌توانند خیلی در نتیجه تاثیر داشته باشند. نباید تیم‌ها مشکلات خودشان را به گردن داوری بیندازند چون این نگرش به هواداران منتقل می‌شود. فوتبال، بازی خوب و لذت بخشی است و باید از آن لذت برد.

تراکتور با هدایت دنیزلی در این فصل از پنج دیدار خود، صاحب سه برد و دو تساوی شده و نکته جالب اینکه تاکنون دروازه تراکتورسازی بسته مانده است تا این تیم در کنار سپاهان، دو تیمی در لیگ ایران باشند که هنوز دروازه آنها باز نشده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید