انتظار وزیر ورزش خوشنودی هواداران است

فتحی: سلطانی‌فر از تیم مدیریتی استقلال حمایت کرد

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان از تیم مدیریتی باشگاه استقلال حمایت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امیرحسین فتحی درباره تشکیل مجمع سالیانه باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه مجمع باشگاه استقلال با حضور وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان وزارت دادگستری، وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و سازمان حسابرسی برگزار شد. در این نشست، مجمع عمومی تمامی صورت‌های مالی منتهی به پایان لیگ برتر در سال 97 مورد تأیید و تصویب اعضای مجمع قرار گرفت. مجمع باشگاه استقلال برای تأیید صورت‌های مالی سال 98، آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی افزود: در ادامه نشست و با تقاضای من، اعضای هیئت مدیره در حضور وزیر جلسه‌ای برگزار کردند و اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره گزارشی از روند برنامه‌های این باشگاه ارائه کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حمایت وزیر ورزش از تیم مدیریتی باشگاه استقلال گفت: سلطانی‌فر با تأکید بر ثبات مدیریت و ادامه برنامه‌های مؤثر باشگاه برای موفقیت استقلال گفتند که هیئت مدیره و مدیرعامل با تمام قدرت تلاش کنند و نباید به هیچ عنوان وقفه‌ای در برنامه‌های باشگاه و تیم به وجود آید و انتظار من ادامه این رویه قانونی و مثبت و در نهایت موفقیت تیم و خشنودی هواداران استقلال است.

 

دیدگاه تان را بنویسید