مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان؛

حذف رستمی در حرکت یک‌ ضرب / کیانوش از رقابت در دوضرب کناره‌گیری کرد

کیانوش رستمی در مهار وزنه ۱۸۰ کیلوگرمی در حرکت یک‌ضرب مسابقات قهرمانی جهان ناکام ماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسابقات وزنه‌بردرای قهرمانی جهان در تایلند امروز (سه‌شنبه) با برگزاری رقابت دسته 96 کیلوگرم مردان در گروه A پیگیری شد.

در این دسته کیانوش رستمی و سید ایوب موسوی دو نماینده کشورمان به همراه 9 وزنه‌بردار دیگر از کشورهای گرجستان، ترکیه، قزاقستان، گرجستان، روسیه، قطر، چین، کانادا و کلمبیا به روی تخته رفتند.

کیانوش رستمی در نخستین تلاش خود در حرکت یک‌ضرب موفق به مهار وزنه 180 کیلوگرمی نشد. وی در بار دوم نیز نتوانست همین وزنه 180 کیلوگرمی را به طور صحیح بالای سر ببرد و مصدوم شد. کیانوش در تلاش سوم یک ناکامی دیگر را در مهار همین وزنه تجربه کرد.

همچنین ایوب موسوی در تلاش اول وزنه 167 کیلوگرمی را از دست داد، اما در تلاش دوم موفق به مهار وزنه 168 کیلوگرمی شد. وی در بار سوم نتوانست وزنه 173 کیلوگرمی را مهار کند و با رکورد 168 کیلوگرم به مقام نهم در در حرکت یک‌ضرب دست یافت.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان در تایلند با رقابت وزنه‌برداران دسته 96 مردان در گروه A پیگیری شد و 11 ورزشکار از جمله کیانوش رستمی و ایوب موسوی از ایران به روی تخته رفتند.

در حرکت یک‌ضرب کیانوش رستمی دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو سه بار پیاپی در مهار وزنه 180 کیلوگرمی ناکام ماند و ایوب موسوی نیز نهم شد.

کناره گیری کیانوش رستمی برای حرکت دو ضرب

رستمی پس از این ناکامی، خطاب به داوران جملاتی را به زبان انگلیسی عنوان کرد تا ناراحتی‌اش را بدین شکل نشان دهد. ناراحتی رستمی به دلیل آن بود که حرکت نخست او با چند دقیقه تاخیر صورت گرفت.

پیش از آغاز حرکت دوضرب اعلام شد که کیانوش رستمی به دلیل مصدومیت از ناحیه آرنج، در رقابت این حرکت شرکت نخواهد کرد تا وی بدین ترتیب شانس کسب مدال را از دست بدهد.

رستمی که در این مدت به تنهایی تمرین می‌کرد، بار دیگر ناکام ماند تا ورزشکارسالاری این بار هم نتیجه ندهد.

دیدگاه تان را بنویسید