محمد انصاری فرد: سید جلال به بازی با سپاهان نمی رسد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: نمی دانم کالدرون بر چه اساسی آن صحبت‌ها را در نشست خبری قبل از شهرآورد انجام داد اما او نظر شخصی خودش را گفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقاتی که در دربی افتاد، گفت: بازیکنان پرسپولیس شئونات را رعایت کردند، همه بازیکنان ما زحمت خود را کشیدند فکر می‌کنم آسیبی که به بازیکنان ما زده شد، نسبت به سنگی که به کنعانی‌زادگان زدند بیشتر بود.

وی درباره اینکه بازیکنی که برای پرسپولیس گل‌زنی کرد شماره 16 بود شما هم این پیراهن را بر تن می‌کردید، گفت: خدا عیدی خوبی به ما داد،‌ مهمتر از تولد من گلزنی بازیکن جوانی مثل عبدی بود، شب قبل از دربی نزد بازیکنان رفتم، عبدی کنار علیپور نشسته بود برای اولین بار بود که با او برخورد می‌کردم علیپور به من گفت آقای انصاری‌فرد عبدی بچه محل ماست هوای او را داشته باشید. خوشحالم که بازیکن جوانی در دربی گلزنی کرد. این بازیکن تا دو سه سال پیش هوادار بود که حالا در این سن و سال گلزنی می‌کند او هنوز محصل است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه چرا شما به ورزشگاه نرفتید، خاطرنشان کرد: متأسفانه در بحث توزیع بلیت حق پرسپولیس تضییع شد به خصوص دربی که شرایط توزیع بلیت باید برنامه‌ریزی شده باشد. با وجود تلاش‌هایی که صورت گرفت تا بلیت‌هایی به اقوام بازیکنان و پیشکسوتان داده شود این اتفاق رخ نداد ما هم برای اینکه همبستگی‌مان را اعلام کنیم من و سایر مسئولان به ورزشگاه نرفتیم تا به این صورت همبستگی‌مان را با خانواده بازیکنان اعلام کنیم. 

انصاری‌فرد درباره اینکه برخی کارشناسان اعتقاد دارند پنالتی گرفته شده برای استقلال درست نبوده، تصریح کرد: کارشناسان اعتقاد داشتند پنالتی نبود البته بازی است و این اتفاقات پیش می‌آید من خودم با چند کارشناس صحبت کردم که گفتند پنالتی نبوده است. 

وی درباره اینکه آیا فکر می‌کردید بیرانوند پنالتی را بگیرد، یادآور شد: مطمئن بودم او پنالتی را می‌گیرد من این تجربه را با عابدزاده هم در تیم ملی داشتم ما در تیم ملی 4، 5 پنالتی‌زن بودیم، عابدزاده از هر 10 پنالتی 4، 5 تا را می‌گرفت به همین دلیل بیرانوند برای من تداعی عابدزاده بود. فکر می‌کنم او درون دروازه به بازیکنان استقلال خوف ایجاد می‌کرد. 

وی درباره اینکه برخی اعتقاد داشتند پنالتی باید تکرار می‌شد،‌گفت:‌ معمولا در بازی‌های اروپایی هم تکرار نمی‌دهند شما اگر چند بازی را دیده باشید پنالتی تکرار نشده است. 

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه شنیده شده برخی از اعضای هیأت مدیره با شما همسو نیستند، تصریح کرد: ما وظیفه داریم تیم بدون حاشیه حرکت کند وظیفه هیأت مدیره و مدیرعامل این است که با هم همسو باشند چون برای اولین بار است که ما در فضای ادرای کار می‌کنیم قصدمان این است که این همسویی را داشته باشیم. من با اینکه عضو هیأت مدیره نیستم و فقط مدیرعامل هستم سعی کردم این همسویی به وجود بیاید. البته من قبلا با رغبتی همکار بودم،  فردا هم جلسه هیأت مدیره را داریم که درباره مسائل مهم از جمله اختیارات به مدیرعامل قرار است صحبت شود تا به تفاهم برسیم.

وی در خصوص اینکه 28 میلیارد تومان از پول پرسپولیس پیش‌خور شده است، افزود: به هر حال شرایط سخت است و ما می‌دانستیم که شرایط سختی داریم و با این شرایط کار را قبول کردیم اما به هر حال ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی در برند پرسپولیس وجود دارد که در تلاش خواهیم بود مشکلات را برطرف کنیم. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه لوگوی باشگاه پرسپولیس توقیف شده تصریح کرد: بله این لوگو توقیف شده و امروز هم جلسه‌ای داریم تا بتوانیم لوگو را آزاد کنیم. به مرور تلاش می‌کنیم تا مشکلات حل شود هر چند که کار سخت است و هم باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات برطرف  شود. توقیف لوگوی ما به خاطر بدهی است و باید این بدهی پرداخت شود. 

انصاری‌فرد درباره اظهارات کالدرون سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در شهرآورد پرسپولیس معتقد بوده که می‌خواهند استقلال قهرمان شود افزود: نمی‌دانم کالدرون بر چه اساسی این صحبت‌ها را انجام داده اما ما باید حساس‌تر شویم تا تنشی به وجود نیاید. او نظر شخصی‌اش را داده و من باید با او صحبت کنم و در جلسه‌ای از او خواهم پرسید که چرا این حرف‌ها مطرح شده است. البته یکسری اتفاقات رخ داده و خبرهایی می‌شنویم که انگار برخی‌ها دوست ندارند پرسپولیس برای چهارمین بار متوالی قهرمان لیگ شود. نمی‌خواهم زیاد به این موضوع بپردازم. تا حاشیه‌ای برای پرسپولیس درست نشود اما در کل باشگاه ما روی ریل موفقیت است و مستنداتی در این زمینه داریم در صورتی که برخی‌ها بخواهند اقداماتشان را عملی کنند آن را افشا خواهیم کرد. هر چند که دوست نداریم این اتفاق رخ بدهد تا فردا نیایند بگویند که مدارک و مستندات بدهید، اما مستنداتی وجود دارد که برخی‌ها دوست ندارند ما برای چهارمین بار متوالی قهرمان شویم. سه قهرمانی متوالی پرسپولیس جو را سنگین کرده و ما می‌خواهیم که در فضای عادلانه مسابقات پیش برود. ما هماهنگی خوبی با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داریم اما امیدوارم که فضا به صورت عادلانه پیش برود. سخت است که بعد از سه دوره قهرمانی متوالی تیم را در فضا نگه داریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت مصدومیت سیدجلال حسینی و اینکه آیا او به بازی با سپاهان خواهد رسید یا نه، گفت: من با پزشکی تیم صحبت کردم و او گفت که سیدجلال مصدوم است . حتی با خود سید هم صحبت کردم و او در ناحیه شکم درد و کشیدگی دارد و امیدوارم که برگردد اما  فکر می‌کنم که در بازی با سپاهان غایب است. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص بدهی این باشگاه به برانکو افزود: ما با مدیر برنامه‌های او در تماس هستیم و در آخرین نامه‌ای که دادیم اعلام کردیم که در تهران منتظر شما هستیم و قرار است بعد از بازی با شهرخودرو مدیر برنامه‌های برانکو به تهران بیاید تا توافقات صورت بگیرد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که یکدل و همسو همراه با هواداران کار را پیش ببریم و خودم علاقه‌مند هستم که امسال قهرمان آسیا شویم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید