کشف ۱۳۰ راس دام قاچاق در بهار/۵ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند

کشف ۱۳۰ راس دام قاچاق در بهار، دستگیری ۵ سارق در فامنین و دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در رزن عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۱۳۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بهار حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به غرب کشور به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی های صورت گرفته از این کامیون ۱۳۰ راس گوسفند قاچاق و  فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

دستگیری ۵ سارق در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری ۵ سارق در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری اظهار داشت: با مشارکت یگان های انتظامی شهرستان فامنین، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به مناسبت فرا رسیدن بازگشایی مدارس در این شهرستان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح، ۵ سارق و ۳ خرده فروش و معتاد مواد مخدر و ۴ نفر نیز در حوزه قاچاق کالا دستگیر شدند، افزود: در این طرح ۳ فقره سرقت کشف و ۳۲ دستگاه انواع وسایل نقیله متخلف نیز توقیف شدند.

سرهنگ حیدری با اشاره به نقش آموزش همگانی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس ۵۰۰ برگ بروشور توسط معاونت اجتماعی تهیه و توسط کارشناسان آموزش همگانی در بین دانش آموزان توزیع و نمایشگاه های مرتبط نیز در مدارس بر پا خواهد شد.

دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان رزن، برررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، زمان و محل فعالیت این خرده فروشان مواد مخدر شناسایی و ۳ نفر از آنان در بخش سردرود شهرستان در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی نیز کشف شد.

سرهنگ زنگنه خاطر نشان کرد: در عملیات دیگری ۲ خرده فروش مواد مخدر توسط ماموران دستگیر و هر ۵ متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید