برترین‌های سپاهان جوایزشان را دریافت کردند + تصاویر

برترین‌های تیم فوتبال سپاهان در لیگ هجدهم با حضور در محل باشگاه جوایزشان را دریافت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برترین‌های تیم فوتبال سپاهان در لیگ هجدهم، میهمان مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان و همچنین منوچهر نیکفر، رئیس هیئت مدیره این باشگاه بودند.

بر اساس این گزارش، همزمانی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و شاهین شهرداری بوشهر در هفته اول از رقابت‌های لیگ نوزدهم با برنامه برترین‌های لیگ برتر فصل گذشته باعث شد که مهدی کیانی، کی‌روش استنلی و پیام نیازمند نتوانند در آن مراسم حضور پیدا کنند، اما امروز این سه بازیکن طلایی‌پوش سپاهان به دعوت مدیران این باشگاه در دفتر مدیریت حاضر شدند و یادمان‌های سازمان لیگ و هدایایی در نظر گرفته شده از سوی باشگاه سپاهان را دریافت کردند.

در این دیدار، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه سپاهان، ضمن تبریک به این سه طلایی‌پوش به جهت انتخاب به عنوان برترین‌های لیگ هجدهم، بر حفظ انسجام تیمی و پرهیز از هرگونه حاشیه‌ای تأکید کردند و از آنان و دیگر بازیکنان خواستند برای کسب موفقیت در سه جام پیش رو تلاش کنند.

در ادامه مهدی کیانی، کاپیتان تیم سپاهان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و حمایت مدیران باشگاه، در رابطه با شرایط تیم اظهار کرد: خوشبختانه در این فصل با حمایت‌های همه جانبه شرکت فولاد مبارکه اصفهان، هیئت مدیره، مدیرعامل و دست‌اندرکاران باشگاه سپاهان، بازیکنان خوبی به خدمت گرفته شدند که امید است با تدابیر سرمربی و کادر فنی و همت و غیرت بازیکنان و همچون گذشته حمایت هواداران در سه جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسیم.

گفتنی است در مراسم برترین‌های لیگ هجدهم، مهدی کیانی، کاپیتان سپاهان به عنوان برترین هافبک، کی‌روش استنلی به عنوان آقای گل و پیام نیازمند به عنوان برترین بازیکن اخلاق انتخاب شده بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید