گل‌محمدی: بازی سختی مقابل فولاد داریم/ هنوز تعدادی از بازیکنانم نرسیدند

سرمربی تیم شهر خودرو خراسان گفت: چهارمین بازی لیگ است با توجه به وضعیت خوبی که در جدول داریم سعی داریم سه امتیار خانگی را به دست آوریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یحیی گل‌محمدی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان که در سالن اجتماعات هیأت فوتبال خراسان رضوی برگزار شد، گفت: چهارمین بازی لیگ است با توجه به وضعیت خوبی که در جدول داریم سعی داریم سه امتیار خانگی را به دست آوریم.

سرمربی تیم شهر خودرو خراسان اظهار کرد: انگیزه زیادی داریم، بازیکنان تمرینات خوبی داشتند، امیدوارم با حضور پرتعداد هواداران بازی خوبی انجام دهیم.

وی در خصوص تیم فولادخوزستان بیان کرد: با توجه به فیلم‌هایی که دیدیم، فولاد تیم قدرتمندی است، کار راحتی نداریم و با دوندگی زیاد باید به خواسته‌مان برسیم، یک مشکل از قبیل مصدومیت داشتیم، هنوز تعدادی از بازیکنان نرسیدند و بازیکنان جایگزین خوب بازی کردند.

گل محمدی افزود: در هفته‌های اخیر امین قاسمی، فرشاد محمدی مهر، روح الله باقری بازکنان مصدوم هستند، دو بازیکن تیم ملی جوانان داریم که هنوز به تیم اضافه نشدند.

سرمربی تیم شهر خودرو خراسان در خصوص وضعیت زمین تمرینی بیان کرد: بخشی از مصدومیت به زمین چمن برمی‌گردد، زمین شماره دو امام رضا(ع)  خاک برداری شده و قول داده شده که تا آذرماه زمین تکمیل شود، از آستان قدس به خاطر همکاری که دارند تشکر می‌کنم.

وی متذکر شد: تا حالا قول قهرمانی ندادیم اما قول می‌دهم برای سربلندی شهرمان تلاش کنم.

گل محمدی اظهار کرد: از نظر شکل بازی هنوز به فرم سال قبل نرسیدیم به‌خاطر مصدومیت و بازیکنان جدید هنوز به بازی شناگر نرسیدیم و رسیدن به آن زمان بر است که با تمرینات بیشتر امیدوارم به فرم آمادگی برسیم.

سرمربی تیم شهر خودرو خراسان بیان کرد: فولاد خوزستان تیم هجومی است و در دفاع خوب کار می‌کنند چیزی که باید روی آن تمرکز کنیم گلزنی است، احتمالا موقعیت کمتری داریم فردا اما تمام تلاشمان را می‌کنیم از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

گفتنی است؛ سرمربی و کادر فنی تیم فولاد خوزستان با وجود اینکه در مشهد حضور داشتند در نشست خبری پیش از بازی حضور پیدا نکردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید