گرایی: به خاطر یک لحظه غفلت مدال طلا را از دست دادم

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان گفت: به خاطر یک لحظه غفلت و اشتباه خودم خیلی راحت مدال طلا را از دست دادم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدعلی گرایی درباره عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی گفت: تیم جوانی داشتیم و 8 نفر از بچه‌ها برای نخستین بار حضور در چنین مسابقاتی را تجربه می‌کردند. به نظرم نتیجه خوبی به دست آمد که امیدوارم با حمایت‌ها و سرمایه‌گذاری بیشتر بتوانیم نتایج درخشانی در المپیک کسب کنیم

وی درباره شکست مقابل حریف سوئدی و همچنین دیدارش مقابل حریف ارمنستانی که چندین امتیاز عقب افتاد و تا آستانه از دست دادن مدال برنز پیش رفت، گفت: در این 2 کشتی واقعاً تمرکز نداشتم، اما خدا کمک کرد. قبل از مسابقه مربیان با من صحبت می‌کردند، اما تمرکز لازم را نداشتم. خوشحالم که خدا کمک کرد و به مدال رسیدم. 

دارنده مدال‌های برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان تصریح کرد: امسال فقط برای کسب مدال طلا آمده بودم، اما خدا نخواست. هرچند خوشحالم که با دست خالی بر نمی گردم و موفق به کسب مدال برنز و سهمیه المپیک شدم، اما برای طلا آمده بودم. 

گرایی ادامه داد: متاسفانه در دیدار مقابل حریف سوئدی یک لحظه غفلت کردم و کشتی از دستم خارج شد و طلا را از دست دادم. کشتی ورزش ثانیه هاست و نتوانستم برنامه‌هایی که می‌خواستم را به خوبی پیاده کنم. از فردا تمام تمرکزم برای رسیدن به دوبنده تیم ملی و کسب مدالی خوشرنگ در آن رقابت هاست تا نماینده خوبی برای ایران باشم. 

وی درباره حمایت های مسئولان از کشتی گفت: تا الان که هیچ حمایتی ندیدیم، با وجود اینکه نزدیک المپیک است، اما هیچ نشانه‌ای از این حمایت ها دیده نمی‌شود. امیدوارم در مدت باقیمانده شاهد حمایت‌های بیشتری باشیم. ما هم تلاش می‌کنیم با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خودمان برای ایران افتخار آفرینی کنیم. 

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان خاطر نشان کرد: از تمام کسانی که از ما حمایت کردند و برای موفقیت تیم دعا کردند تشکر می‌کنم. محمد بنا و همکارانش برای موفقیت تیم زحمات زیادی کشیدند. از پدر و مادرم هم که سختی‌ها و اخلاق بد ما را تحمل می‌کنند تشکر ویژه ای دارم و امیدوارم با یک مدال خوش‌رنگ المپیک بتوانم زحمات آنها را جبران کنم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید