حرف های عجیب فتح الله زاده با بستن راه استراماچونی!+ ویدیو

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مراسم ختم پدر بهزاد غلامپور با سرمربی ایتالیایی رو به رو شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مراسم هفتمین روز درگذشت پدر بهزاد غلامپور مربی گلرهای استقلال امروز در مسجد جامع شهرک غرب در شرایطی برگزار شد که در این مراسم نفراتی چون علی‌دایی، جواد منافی،فرهاد کاظمی،پرویز مظلومی، جواد زرینچه،مهدی ملک ،باد،علی امیری،جواد کاظمیان،هاشم بیک‌زاده، بازیکنان تیم استقلال، اعضای کادر فنی تیم سایپا، علی فتح‌الله‌زاده و .... حضور پیدا کرده و با مربی تیم استقلال همدردی کردند.

نکته جالب توجه این مراسم حضور استراماچونی بود که با علی فتح‌الله‌زاده رو به رو شد. مدیرعامل سابق باشگاه استقلال بعد از دیدن استراماچونی خطاب به مترجم وی گفت که می‌خواهد با سرمربی ایتالیایی صحبت کند.

 

این ویدیو که از میانه های این مکالمه شروع شده است نشان می دهد که فتح‌الله‌زاده خطاب به این مربی گفت: "شما می خواهید ضرب و تقسیم را به بچه دو ساله  یاد بدهید و ما همه جدیدی ها و قدیمی ها پشت شما ایستاده ایم به امید پیروزی."

به گزارش جی پلاس؛ این اقدام غیرحرفه ای  فتح الله زاده در یک محیط غیرورزشی و در مواجهه با سرمربی خارجی استقلال، که به نوعی می تواند تلقی دخالت در مسائل این باشگاه را هم داشته باشد، به حدی عجیب بود که استراماچونی در واکنش به او صرفا به تکان دادن سرش و بیان کلمه "اوکی" بسنده کرد و رفت!

حجم ویدیو: 2.50M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید