سرقت با تفنگ ساچمه ای از یک طلافروشی در اسلامشهر

فرماندار اسلامشهر با تایید وقوع سرقت مسلحانه در این شهرستان گفت: عصر امروز دو سارق از یک طلافروشی کمتر از ۲۵۰ گرم طلا سرقت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسعود مرسل‌پور شامگاه سه‌شنبه افزود: امروز حوالی ساعت ۱۵ خبر دادند که در یکی از خیابان‌های شهر اسلامشهر به نام مهدیه سرقت مسلحانه انجام شده است.

وی یادآور شد: بلافاصله پس از دریافت این گزارش در محل حاضر شدم; سرقت از مغازه‌ای کوچک در حد ۶ متری در محلی غیر از منطقه‌ای که سایر طلافروشان اسلامشهر به طور  معمول حضور دارند رخ داده است.

مرسل‌پور اظهارداشت: این طلافروشی که فاقد مجوز کسب نیز بوده کمتر از یک ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است و تنها کار خوبی که برای حفظ امنیت مغازه انجام داده بود نصب شیشه های ضد گلوله محسوب می‌شد.

فرماندار اسلامشهر گفت: سارقان که اسلحه ساچمه‌ای همراه داشتند وارد مغازه می‌شوند و ابتدا گلوله‌ای هوایی و سپس گلوله‌ای به سمت شیشه ها شلیک می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: آنان برای سرقت طلاها نیز یک کیف لپ تاپی به همراه داشته چ‌اند که به علت کم بودن و سبک بودن طلاهای مغازه از یک سو و از سوی دیگر کمبود جا در کیف نتوانسته اند طلای بیشتری را به سرقت ببرند.

مرسل‌پور ادامه داد: فرمانده انتظامی اسلامشهر نیز در این بازید حضور داشت و قول داد پیگیری ها را برای شناسایی و یافتن سارقان به سرعت انجام دهد.

فرماندار اسلامشهر گفت: برآوردهای اولیه نشان می‌دهد سارقان یا آماتور بوده‌اند یا قصدی غیرسرقت از مغازه مطرح است.

شهرستان اسلامشهر به مرکزیت شهر اسلامشهر در جنوب پایتخت قرار دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید