جزئیات دستگیری ضارب مامورنما

رئیس کلانتری مسعودیه از دستگیری سارقی که تحت عنوان مامور پلیس و برای تهیه پول موادمخدر مصرفی خود خانمی را کتک زده بود خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس، سرهنگ ایرج ارسلانی درباره دستگیری این سارق اظهار کرد: روز ششم ماه جاری اعلام شد که یک فرد مامور نما خانمی جوان را مورد ضرب و شتم قرار داده است بنابراین رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرقت و بلافاصله ماموران به بوستان والفجر اعزام شدند.

وی درباره اظهارات شاکی گفت: خانمی جوان در محل به ماموران گفت که یک آقا سوار بر خودروی پژو ۲۰۶ با شماره پلاک مشخص، جلوی این خانم پیچیده است و تحت عنوان اینکه مامور انتظامی است، شاکی را کتک زده و از او درخواست کرده وسایل ارزشمند همراهش از جمله گوشی و طلاجاتش را بدهد که او خودداری کرده است.
رئیس کلانتری مسعودیه درباره نحوه دستگیری این فرد گفت: در ادامه شماره پلاک این خودروی پژو ۲۰۶ به تمامی واحدهای گشتی اعلام شد و متهم درحالیکه در خیابان‌های مسعودیه در حال گشت زنی بود شناسایی دستگیر شد. همچنین خودرو وی نیز توقیف شد.
به گفته وی در بازرسی از متهم یک قبضه کلت بادی، یک بیسیم با مارک کنوود و یک قبضه چاقو به همراه آلات مصرف مواد مخدر کشف و ضبط شد که متهم طی تحقیقات پلیسی انگیزه خود از این کار را تهیه پول موادمخدر مصرفی‌اش اعلام کرده است.
سرهنگ ارسلانی در پایان گفت: متهم به کلانتری منتقل شد و پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و به مقام قضائی تحویل داده شد.
وی به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده چنین مواردی حتما از آن‌ها کارت شناسایی بخواهند و اینکه به سرعت از طریق تماس با دو شماره ۱۱۰ و ۱۹۷ واحدهای انتظامی را در جریان موضوع قرار دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید