ترافیک سنگین برای خروج از محورهای شمال/ تردد یک‌طرفه از هراز و کندوان

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها تا ساعت 24 امروز از محور هراز و همچنین تا ساعت 2بامداد فردا در محور کندوان به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای مازندران باتوجه به تابستان و پایان هفته  در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی هراز، کندوان و سوادکوه به‌صورت سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد خودروها در محور کیاسر به‌صورت پرحجم است که در ساعات پایانی روز به‌صورت سنگین خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: طی روزهای گذشته شاهد افزایش ورودی در محورهای استان بودیم که این موضوع موجب افزایش بار خروجی در محورهای استان شده است.

این مسؤول با اشاره به یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان، تصریح کرد: تردد خودروها تا ساعت 24 امروز از محور هراز و همچنین تا ساعت دو بامداد فردا در محور کندوان به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، اظهار کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها تا ساعت 24 امروز نیز از محور هراز ممنوع بوده و این محدودیت از ساعت 6 تا 12 فردا نیز اعمال خواهد شد.

وی یادآور شد: شاهد حجم زیاد خودروها درحال خروج از محورهای شمال هستیم که نیاز است مسافران بازگشت از سفرهای خود را مدیریت کرده و به روزهای آینده موکول کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: مهم‌ترین موضوع توجه رانندگان به توصیه‌های پلیس و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید