پرداخت وام 50 میلیونی با سود دو درصد به دانشجویان

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: وام 50 میلیونی با سود دو درصد به دانشجویان، دانش آموختگان و اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی که دغدغه ایجاد شغل دارند، داده می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ محمدحسین امید ساعتی پیش در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اینکه برای پیاده سازی ایده‌های دانشجویان و دانش آموختگان وام اشتغال داده می‌شود اضافه کرد: دانشجویان و دانش آموختگان و مدرسین دانشگاه علمی کاربری که در مراکز نوآوری یا مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری شرکت دایر کنند برای راه اندازی کسب و کارشان 50 میلیون تومان وام 2 درصد دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور میزان اشتغال این دانشگاه را بیش از 70 درصد از دانش آموختگان عنوان کرد و گفت: تا دو سال پیش 20 درصد از دانش آموختگان در رشته‌های خود مشغول به کار بودند ولی امروز به 38 درصد رسیده است.

وی انعطاف پذیری را یکی از ویژگی‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی دانست و تصریح کرد: سال گذشته بیش از 100 رشته در کشور داشتیم که تنها در هر رشته 100 نفر مشغول به تحصیل بودند که در حال پایش آن هستیم و نکته قابل توجه در خصوص دانشگاه جامع علمی کاربردی این است که می‌تواند به راحتی طی شش ماه یک رشته جدید راه اندازی و به همین میزان رشته‌هایی که استقبالی ندارند را حذف کند.

امید در پایان با بیان اینکه دانشجویان باید مطالبه گر باشند اضافه کرد: در حال حاضر که تعداد مراکز کاهش پیدا کرده دانشجو باید کیفیت و امکانات و تجهیزات را مطالبه کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید