انصاری‌فرد به پرسپولیسی‌ها: باید ویترین باشگاه را خوب نگه داریم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس ویترین باشگاه است سعی کنید این ویترین را خوب نگه دارید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ محمد حسن انصاری فرد امروز چهارشنبه در برنامه معارفه در ورزشگاه شهید کاظمی خطاب به سرخپوشان اظهار داشت: نمی‌خواهم کلیشه‌ای صحبت کنم. امروز جلسه‌ای با آقای کالدرون داشتیم که جلسه خوبی هم بود. تلاش همه ما انجام کار به بهترین شکل برای پرسپولیس و هواداران است. مسائل فنی و داخل زمین با آقای کالدرون است و مسائل بیرون زمین با باشگاه است که به امید خدا بتوانیم شرایط خوبی را ایجاد کنیم تا شما و کادر فنی بتوانید کار خودتان را در آرامش دنبال کنید.

 

وی افزود: بیشترین مساله در این حوزه هم مسائل مالی است که انشاالله برای رفع مشکل تلاش می‌کنیم و خدا هم کمک می‌کند تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود بهره ببریم. شما بازیکنان هم در آرامش، تمام ظرفیت خود را برای موفقیت تیم و شادی هواداران به کار بگیرید.

مدیر عامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم یک ویترین است و هر اتفاقی که در آن روی بدهد می‌تواند به این ویترین رونق بدهد یا به آن آسیب بزند. سعی کنید که ویترین پرسپولیس را خوب نگه داریم. در آرامش کار خود را دنبال کنید تا مربی هم رضایت داشته باشد. ما هم وظیفه داریم با تیم اقتصادی که داریم مشکلات مالی را حل کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید