گزارش اختصاصی جی پلاس؛

سلطانی فر: با پدر فیروزجا صحبت کردم/ اگر به فینال جام ملت ها می رفتیم قطر را می بردیم

جمعی از مدیران و پیشکسوتان ورزش امروز (یکشنبه) با سیدحسن خمینی دیدار کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در این دیدار مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان گفت:« از حضور همه‌ ورزشی‌ها تشکر می‌کنم که در طول سال‌ها عمر خود، تاریخ ورزش را رقم زدند و‌ کارنامه روشنی بجا گذاشتند.»

او ادامه داد:« از آیت ا... سید حسن خمینی هم تشکر می‌کنم که یکی از پشتیبان‌های اصلی بدنه ورزش کشور هستند. هر زمان هم که نیاز بوده حضور داشته و از ورزشی‌ها حمایت کرده‌اند.»

وزیر ورزش درباره استفاده از پیشکسوتان در بدنه ورزش نیز اظهار داشت:« در شرایط تحریم هنر ما باید همین باشد که از تمام ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم. یکی از مهمترین ظرفیت‌ها، همین تجربه پیشکسوتان مانند استاد خودم مهندس هاشمی طبا است.»

او به هفته دولت نیز اشاره کرد و گفت:« یاد شهیدان باهنر و رجایی و همین‌طور هفته دولت را گرامی میدارم و این هفته را به همه تبریک می‌گویم.»

سلطانی‌فر از رسانه‌ای شدن یک اتفاق مهم نیز خبرداد:« اتفاق بزرگی در عرصه ورزش کشور با همکاری و‌ کمک یادگار امام خواهد افتاد که در هفته‌های آتی رسانه‌ای خواهد شد.»

او همچنین به موفقیت‌های ورزش ایران از جمله در جام جهانی فوتبال و بازی‌های آسیایی و‌ پاراآسیایی و همین‌طور المپیک جوانان نیز اشاره کرد.

وزیر ورزش درباره حضور ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و شکست برابر ژاپن اظهار داشت:« اگر بجای ژاپن به فینال رفته بودیم حتما قطر را می‌بردیم و قهرمان می‌شدیم امام با یک لحظه اشتباه بازی را واگذار کردیم.»

سلطانی‌فر از عنوام پنجمی والیبال در لیگ ملت‌ها و قهرمانی جوانان در جهان نیز تقدیر کرد.

او‌ درباره حواشی ایجاد شده درباره شطرنجباز جوان ایران و شایعه تغییر تابعیتش نیز گفت:« با فیروزجا و‌ پدرش صحبت کردم. یکی از تیم‌های فرانسوی با او‌ قراداد بسته و‌ قرار است در این کشور لژیونر شود.»

شایعه تلخ و نگران کننده در شطرنج ایران/ علیرضا فیروزجا فرانسوی می شود؟

واکنش رییس فدراسیون شطرنج به شایعه تغییر تابعیت فیروزجا / پدر علیرضا: او تغییر ملیت نمی دهد

 

 

دیدگاه تان را بنویسید