جی پلاس/ در حسرت دوئل استقلالی‌های سابق در ترکیه

حسینی-تیام با هم روبرو نشدند!

مجید حسینی و مامه تیام می‌توانستند دربی استقلالی‌های سابق را در ترکیه برگزار کنند اما مدافع ایرانی روی نیمکت ترابزون‌اسپور نشست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، هفته اول سوپرلیگ ترکیه می‌توانست یک دوئل جذاب برای ما ایرانی‌ها در پی داشته باشد. بازی میان تیم‌های کاسیم‌پاشا و ترابزون‌اسپور در ورزشگاه ریسپ تاییپ و به میزبانی کاسیم‌ پاشا. در این بازی مامه تیام یکی از بازیکنان ثابت کاسیم‌پاشا بود اما کارامان به عنوان سرمربی ترابزون‌اسپور ترجیح داد به مدافع ایرانی تیمش استراحت بدهد و مجید حسینی را 90 دقیقه روی نیمکت بنشاند تا کاپی آرژانتینی به جای او در ترکیب اصلی بازی کند.

این بازی در نهایت به تساوی یک بر یک به پایان رسید. سورلوت برای ترابزون‌اسپور و کارا برای کاسیم‌پاشا گل ردند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند. مامه تیام نیز در دقیقه 69 و بعد از عدم توفیق در گلزنی از زمین خارج شد تا دپه جای او را در ترکیب کاسیم‌پاشا بگیرد.

5b695296a5877_2018-08-07_12-34

مجید حسینی و مامه تیام در لیگ هفدهم پیراهن استقلال را بر تن کردند و کنار هم در ترکیب این تیم حضور داشتند. تیام بعد از پایان این فصل به عجمان امارات رفت و مجید حسینی هم پیراهن ترابزون‌اسپور را پوشید. دوئل استقلالی‌های سابق در هفته اول لیگ ترکیه انجام نشد تا منتظر هفته شانزدهم و آغاز دور برگشت بمانیم و آنوقت ببینیم آیا حسینی و تیام رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند یا نه؟

دیدگاه تان را بنویسید