از 15 شهریور قبوض برق تهرانی‌ها الکترونیکی می‌شود

معاونت هماهنگی توزیع برق شرکت توانیر گفت: اطلاعات دوسویه بیش از ۵۶ درصد مشترکان تهرانی جمع‌آوری شده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و از ۱۵ شهریور قبض برقی الکترونیکی شده و از ابتدای مهر قبض کاغذی ارائه نمی‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، غلامعلی رخشانی مهر در رزمایش قطعی برق و ارزیابی آماده به کاری مولدهای اضطراری در برخی مراکز خاص پایتخت اظهار داشت: اگر چه هنوز گرما بر کشور حاکم است و مصرف بالاست ولی مطلقا نگرانی وجود ندارد چرا که با تکیه بر دانشت و توان متخصصین داخلی و همکاری مشترکین کارهای سخت آسان شده است.

وی افزود:‌ بر اساس برنامه‌های انجام شده در سال‌های آتی نیز با تکیه بر این روند علمی و استفاده از پتانسیل‌های کارشنسای برق می‌ـوانیم مقادیر بیشتری از مصرف برق را مدیریت کرده و خاموشی نداشته باشیم.

معاونت هماهنگی توزیع برق شرکت توانیر با اشاره به ایجاد تحول دیجیتال در ارائه خدمات به مشترکین برق تصریح کرد: در حال حاضر حذف قبوض کاغذی برق در دستور کار قرار گرفته و به این ترتیب از ابتدای مهرماه در تهران هیچ قبضی به صورت کاغذی صادر نمی‌شود.   

اطلاعات 56 درصد مشترکین تهرانی جمع آوری شد

وی درباره حذف قبوض کاغذی مشترکان تهرانی بیان کرد: اطلاعات دوسویه بیش از ۵۶ درصد مشترکان تهرانی جمع‌آوری شده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و از ۱۵ شهریور قبض برقی الکترونیکی شده و از ابتدای مهر قبض کاغذی ارائه نمی‌شود.

وی همچنین گفت: اکنون در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، مشهد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان قبض کاغذی توزیع نمی‌شود.

50 درصد مصرف برق هوشمند مدیریت می شود

وی در ادامه با بیان این‌که تهران بزرگ پیشگام نصب کنتورهای هوشمند طرح فهام شده است، یادآور شد: تا ابتدای سال جاری حدود ۳۰۰ هزار کنتور هوشمند برای مشترکین صنعتی نصب شد. در سال جاری ۱۰۰ هزار کنتور به این تعداد اضافه شد که باعث شد ۵۰ درصد مصرف برق کشور به صورت هوشمند مدیریت شود.

معاون هماهنگی توزیع توانیر از نصب ۲۵۰ هزار کنتور تا ابتدای مهر سال جاری در تهران خبر داد و گفت: ۲۵ هزار کنتور نیز تا پایان هفته وارد مدار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید