کشتی‌فرنگی قهرمانی جوانان جهان؛

فروزنده به نیمه‌نهایی رسید؛ رضانژاد حذف شد

نماینده وزن82 کیلوگرم کشورمان در 5 وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را به دست آورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رقابت‌های 5 وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از صبح امروز در تالین استونی آغاز شده است که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان رفته‌اند. در جریان مسابقات برگزار شده  فروزنده نماینده وزن 82 کیلوگرم کشورمان با غلبه بر حریفان راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

* نتایج نمایندگان کشورمان در 5 وزن دوم به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم که 24 نفر حضور دارند، میلاد رضانژاد در دور نخست با نتیجه 9 بر یک آزاتجان آچیلوف از ترکمنستان را شکست داد، اما در دور بعد با نتیجه 8 بر 7 مغلوب میروسلاو سولویان از اوکراین شد که با توجه به شکست حریفش در این مرحله مقابل گئورگی تیبولوف از روسیه، رضانژاد حذف شد.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 کریستین وانزا از مجارستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه 9 بر 4 از سد سرگئی کوتوزوف از روسیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی رفتف ام در این مرحله با نتیجه 7 بر 3 مغلوب پیتون اومانیا از آمریکا شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را بدست آورد. در این وزن 34 کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند.

در وزن 72 کیلوگرم که 31 نفر حضور دارند، محمدرضا رستمی در دور اول با نتیجه 12 بر 7 اوتار ابولادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت وی در دور دوم مقابل الماز حسن اوویچ از صربستان با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما در این مرحله مقابل اولوو غنی زاده از آذربایجان با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 82 کیلوگرم حسین فروزنده در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر سانجیت از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر کارن خاچاتریان از ارمنستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. وی در این مرحله مقابل ساتوکی موکایی از ژاپن با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فروزنده در این مرحله به مصاف استفان تاکاچ از مجارستان می‌رود. در این وزن 26 نفر شرکت کرده‌اند.

در وزن 97 کیلوگرم که 23 کشتی‌گیر حضور دارند، ابوالفضل سیدمهدوی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 5 بر یک مارکوس راجینگر از اتریش را شکست داد، اما در این مرحله مقابل جرارد کورنیزاک از لهستان با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در پایان مرحله مقدماتی مسابقات 5 وزن نخست نیز که از روز گذشته (جمعه) در شهر تالین استونی آغاز شده بود، محمد ناقوسی و علی‌اکبر یوسفی در اوزان 77 و 130 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند. شاهین بداغی در وزن 63 کیلوگرم، پویا دادمرز و حسن فروزنده در اوزان 55 و 87 کیلوگرم نیز در دیدار رده‌بندی حضور دارند.

مسابقات فینال و رده بندی امشب برگزار خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید