عدم صدور ویزای دو کماندار نوجوان برای اسپانیا !

در حالی که تیم ملی تیروکمان نوجوانان و جوانان برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا فردا یکشنبه راهی مادرید اسپانیا می‌شود، ویزای دو کماندار از ۱۲ کماندار اعزامی به این رقابتها از سوی کشور میزبان صادر نشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، غلامرضا شعبانی‌بهار افزود: با توجه به این که برای اعزام ۱۲ کماندار نوجوان و جوان به مسابقات جهانی اسپانیا تلاش زیادی انجام دادیم اما متاسفانه از سوی کشور میزبان ویزای پرهام شبانکاره و پارسا زمانی نژاد کماندار ریکرو و کامپوند نوجوانان برای شرکت در این مسابقات صادر نشد. البته در تلاش هستیم در صورت امکان کماندار دیگری را در این تورنمنت جایگزین زمانی‌نژاد کنیم در صورتی که تا فردا قبل از ظهر کشور میزبان ویزا صادر کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مگر می‌شود یک روزه برای فردی دیگر ویزای شینگن گرفت؟ گفت: دقیقا اطلاع ندارم و در جریان آن نیستم. بهتر است از کادر فنی این مساله را پیگیری کنید!

رییس فدراسیون تیروکمان در ارزیابی از وضعیت تیم اعزامی به این مسابقات گفت: چون نوجوانان و جوانان در اولویت برنامه‌های فدراسیون است برای موفقیت این تیم از هیچ تلاشی کوتاهی نکردیم و با وجود شرایط بد اقتصادی اردوهای تیم بدون هیچ وقفه‌ای تا به امروز برگزار شده و رکوردها راضی‌کننده است. امید زیادی داریم که در این مسابقات در هر دو رشته به مدال دست پیدا کنیم.

شعبانی بهار در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون برای اعزام کمانداران به اسپانیا هزینه‌ای نیز از خانواده‌هایشان دریافت کرده است یا خیر؟ اظهار کرد: شاید این کار در آینده صورت بگیرد اما تا به الان با وجود این که برای اعزام با مشکل مالی مواجه بودیم، سعی کردیم از منابع مالی فدراسیون برای اعزام کمانداران به مسابقات مختلف هزینه کنیم و ریالی از خانواده‌ها دریافت نشده است.

رییس فدراسیون همچنین گفت: هدف‌گذاری اصلی فدراسیون بر روی تیم‌های نوجوانان و جوانان است، با سرمایه‌گذاری روی این رده سنی سعی داریم در آینده پشتوانه های خوبی را برای تیم‌های ملی ریکرو و کامپوند داشته باشیم تا جایگاه خوبی را برای خود رقم بزنیم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا همراه تیم به اسپانیا می‌رود؟ گفت: نخیر. من همراه تیم نمی‌روم.

 

دیدگاه تان را بنویسید