بدهی میلیاردی فدراسیون تیراندازی به یک فشنگ‌فروش!

این روزها فدراسیون‌های ورزشی با چالش جدی بدهی مالیاتی روبه‌رو شده‌اند و هر از گاهی خبرهایی مبنی بر مسدود شدن حساب‌های فدراسیون‌ها به گوش می‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فدراسیون تیراندازی که با بدهی حدود 9 میلیاردی مالیاتی روبه‌رو شده بود، روز چهارشنبه مشخص شد دومین حساب این فدراسیون هم مسدود شده این در حالی است که تیراندازان کشورمان تا یک ماه دیگر باید در مسابقات کسب سهمیه المپیک به میزبانی ریو شرکت کنند.

علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی درباره بدهی مالیاتی این فدراسیون و مسدود شدن حساب‌ها گفت: حساب دوم ما هم مسدود شده است.

در سال 89 مهدی هاشمی رئیس وقت فدراسیون تیراندازی قراردادی را با یک فروشنده فشنگ بسته بود که به یک میلیارد و 200 میلیون تومان بدهی محکوم شد.

وی افزود: ما باید چند وقت دیگر تیم را برای کسب سهمیه المپیک به ریو بفرستیم و نیاز به خریداری 300 تا 400 میلیون تومان ارز داریم در حالی که حساب دوم هم مسدود شده است.

البته حساب دوم ما تا مبلغ 500 میلیون مسدود بود اما با این شرایط می‌توانستیم مبلغی برداشت کنیم که حالا این حساب به طور کامل مسدود شده است. روز چهارشنبه از صبح تا بعدازظهر در راهروهای دادگاه پله‌ها را طی می‌کردم تا شاید این مشکل حل شود که نشد.

دادگر خاطرنشان کرد: ما از مالیات دستگاه‌ها بودجه می‌گیریم اما از همین اعتبارات دوباره برای ما مالیات بسته‌اند.

پیش از این حساب‌های فدراسیون فوتبال، تکواندو، سه‌گانه و ... مسدود شده بود اما وزارت ورزش هنوز نتوانسته برای حل مشکل بدهی مالیاتی فدراسیون‌ها راه‌حلی را پیدا کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید