نظرسنجی برای انتخاب بهترین بازیکن فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸

رأی طارمی در صندوق ریو آوه

مهدی طارمی در نظرسنجی باشگاه ریو آوه شرکت کرد و رأی خود را برای انتخاب بهترین بازیکن این تیم در فصل 2019-2018 به صندوق انداخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بعد از اما و اگرهای فراوان، مهدی طارمی به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داد و تصمیم گرفت به فوتبال اروپا برود و پیراهن ریو آوه در لیگ پرتغال را بپوشد. موضوعی که سر و صدای فراوانی به راه انداخت و پرسپولیس را مجاب کرد تا دنبال گزینه جدیدی برای خط حمله‌اش باشد. مهدی طارمی اما بی‌توجه به این مسائل قرارداد سه ساله خود را با دستمزد سالانه‌ای در حدود 350 هزار یورو امضا و کار خود را با این تیم متوسط پرتغالی آغاز کرد.

بعد از گلزنی در تاکادا لیگا، مهدی طارمی و سایر بازیکنان ریو آوه خود را آماده حضوری موفق در لیگ برتر پرتغال می‌کنند. مهاجم شماره 17 تیم ملی البته همراه هم‌تیمی‌هایش در یک نظرسنجی هم شرکت کرد تا بهترین بازیکن ریو آوه در فصل 2019-2018 را انتخاب کنند.

او هم مثل سایر بازیکنان رأی خود را داخل صندوق انداخت. حالا این سوال هم پیش می‌آید که طارمی وقتی فصل قبل عضو ریو آوه نبوده، چطور می‌تواند تشخیص بدهد که کدام بازیکن بهتر از بقیه بوده است. البته این رسم معمول قریب به اتفاق باشگاه‌های اروپایی است و نمی‌توان چندان به آن خرده گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید