مبینا نعمت‌زاده قهرمان تکواندوی نونهالان جهان شد

در جریان نخستین روز از چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان در ازبکستان، مبینا نعمت‌زاده موفق به کسب مدال طلا شد و محمدمهدی طاهرخانی بر سکوی سومی ایستاد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان ۲۰۱۹، از صبح امروز (چهارشنبه – ۱۶ مردادماه) با حضور ۵۵۰ تکواندوکار از ۶۴ کشور در سالن «کاخ ورزش جهانی» تاشکند آغاز و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

امروز و در نخستین روز این دوره از رقابت‌ها هوگوپوشان اوزان ۶۵- و ۶۵+ کیلوگرم پسران و ۲۹-، ۳۳- و ۵۱- کیلوگرم دختران با یکدیگر مبارزه کردند که محمد امین کارساز (۶۵- کیلوگرم)، محمدمهدی طاهرخانی (۶۵+ کیلوگرم)، درسا اسلامی (۲۹- کیلوگرم)، مریم شکری (۳۳- کیلوگرم) و مبینا نعمت‌زاده (۵۱- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان ایران بودند.

در پایان روز نخست مبینا نعمت‌زاده توانست بر سکوی قهرمانی بایستد و محمدمهدی طاهرخانی نیز به مدال برنز رسید اما درسا اسلامی، محمدامین کارساز در مرحله یک‌چهارم و در یک قدمی کسب مدال از دور رقابت‌ها کنار رفتند؛ مریم شکری نیز در مبارزه نخست نتیجه را واگذار کرد.

فردا (پنجشنبه – ۱۷ مردادماه) و در روز دوم مبارزات اوزان ۳۳-، ۳۷- و ۵۳- کیلوگرم پسران و ۴۱- و ۴۷- کیلوگرم دختران پیگیری خواهد شد؛ در این روز امیرعباس رهنما (۳۳- کیلوگرم)، پویان جعفرصالحی (۳۷- کیلوگرم)، امیرحسین متاجی (وزن ۵۳- کیلوگرم)، زهرا زرین نعل (وزن ۴۱- کیلوگرم) و مبینا بخشی‌نژاد (وزن ۴۷- کیلوگرم) هوگوپوشان کشورمان هستند.

هدایت تیم پسران برعهده مرتضی کریمی به عنوان سرمربی و محمدرضا یاری و محمد علوی به عنوان مربی است. هدایت تیم دختران نیز برعهده اعظم درستی به عنوان سرمربی و محبوبه محمدنژاد و شهره خلج‌زاده به عنوان مربی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید