ممنوعیت پیام برای حضور در لیگ برتر والیبال

فدراسیون والیبال در نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی توضحیاتی در خصوص مجوز پیام داده و اداره کل را مسؤول تعین وضعیت نماینده والیبال این استان کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فدراسیون والیبال پس از تشکیل کمیته انضباطی در خصوص پیام این باشگاه را محکوم به پرداخت بدهی‌ها تا 15 مرداد ماه کرده بود که این اقدام تا پایان وقت اداری روز گذشته انجام نشد و حالا فدراسیون امتیاز این باشگاه را سلب کرده، اما در کنار این موضوع توضیحات دیگری هم در نامه فدراسیون در خصوص مجوز این باشگاه و ممنوعیت حضور آن در والیبال اشاره شده است.

بنا بر اعلام فدراسون والیبال سازمان لیگ سال گذشته تصمیم گرفته است برای حضور نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر والیبال سال 97 یک وایلد کار که به این استان ارائه کند و  که ابتدا این موضوع از طریق جبار قوچان نؤاد با نام یکی از رسانه‌ها انجام شده و سپس با درخواست هیات والیبال نام این تیم به نام پیام تغییر کرده است.

فدراسیون والیبال می‌گوید، در بررسی‌های به عمل آمده از از این باشگاه مجوز آن تا تاریخ 20/4/97 اعتبار داشته و خاص فوتبال آقایان بوده که بر اثر سهل‌انگاری مسؤولان سازمان لیگ وقت پذیرفته شده، با این حال با توجه به شکایت بازیکنان و کادر فنی علیه باشگاه و بدهی آن به فدراسیون این باشگاه و نماینده استان اجازه حضور در لیگ برتر 98 را ندارند، اما در غیر این صورت با پرداخت بدهی با معرفی یک باشگاه دارای کمیسیون ماده 5 و والیبال خراسان رضوی مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد. 

 معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن تایید دریافت این نامه از سوی فدراسیون والیبال می‌گوید: باید در اسرع وقت درخصوص سرنوشت سال آینده تیم تصمیم‌گیری شود تا خراسان بازهم دارای نماینده در لیگ برتر والیبال باشد.

امیر زارعی افزود: باشگاه پیام در مجوز خود مشکلاتی دارد و فدراسیون هم اجازه حضور این باشگاه در لیگ را نمی‌دهد، همچنین بدهی ‌های این باشگاه در موعد مقرر پرداخت نشده و حالا اداره کل ورزش و جوانان طبق اعلام فدراسیون درخصوص سهمیه خراسان رضوی در لیگ تصمیم‌گیری کرد.

حالا باید ببینیم طی چند روز آینده وضعیت نماینده والیبال خراسان رضوی چه می‌شود و پس از از کش و قوس‌های فراوان آیا باید دید در آستانه آغاز تمرینات تیم‌ها برای فصل جدید تکلیف نماینده والیبال خراسان رضوی مشخص می‌شود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید