نحوه قرعه کشی لیگ برتر فوتبال / جدول

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران شرایط قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر را تشریح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سعید فتاحی در این باره عنوان کرد: تنها پیش شرطی که در قرعه کشی لیگ برتر اعمال می شود این است که تیم های هم استانی در یک هفته به صورت همزمان میهمان یا میزبان نشوند به همین دلیل ابتدا از بین هشت جفت عدد متناظر برای تیم های استقلال و پرسپولیس، تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز، پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری بوشهر، ذوب آهن و سپاهان اصفهان، سایپا و پیکان تهران، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان قرعه می کشیم.

وی افزود: بعد از قرعه کشی اعداد متناظر  برای ۴ عدد باقی ماند برای تیم های مجزا قرعه می کشیم. این تیم ها شامل شهر خودرو مشهد، گل گهرسیرجان، نساجی مازندران، فولاد خوزستان است. اعداد متناظر به این ترتیب است: (۱ و ۱۵)، (۲ و ۷)، (۳ و ۱۱)،( ۴ و ۱۰)،( ۵ و ۱۴)،( ۶ و ۱۲)، (۸ و ۹)،( ۱۳ و ۱۶) که برای تیم های هم استانی با قرعه تعیین خواهد شد. تصویر جدول خام قرعه کشی نیز برای فصل ۹۹-۹۸ نیز می توانید مشاهده کنید. بر اساس قرعه امکان رویارویی تیم های همشهری در همه هفته های لیگ وجود دارد.

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تصریح کرد:  از تمامی مدیران عامل، سرمربیان و سرپرستان تیم های لیگ برتری دعوت می شود که فردا( سه شنبه) ۱۵ مرداد ۹۸ در تالار شهر مشهد برای شرکت در قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر حضور بهم رسانند.  این مراسم ساعت ۱۹ آغاز و به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش می شود.

33

دیدگاه تان را بنویسید