معنوی‌نژاد: در لیگ ملت‌ها نتوانستم مثل همیشه بازی کنم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: در لیگ ملت‌ها با توجه به شرایطی که داشتم نتوانستم مثل همیشه بازی کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدجواد معنوی‌نژاد درمورد شرایط تیم ملی والیبال ایران در آستانه رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: تیم خسته است و فکر می‌کنم این شرایط تا حدود زیادی طبیعی باشد، چراکه ما چند ماه در شرایط سخت بازی می‌کردیم. مدتی است که خود را برای بازی‌های انتخابی المپیک آماده می‌کنیم و روز به روز بهتر می‌شویم.

وی با بیان اینکه تیم ایران همیشه جنگنده‌ بوده است، خاطرنشان کرد: بدون شک تمام بازیکنان تنها یک هدف دارند و آن هم حضور در المپیک است. هرچند مصدومانی در جمع ملی‌پوشان هستند، اما تا زمان شروع مسابقات دردها کنار می‌رود و بازیکنان با غیرت وارد میدان خواهند شد.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: باید بدانیم که ورزش برد و باخت دارد و اصلاً نمی‌توان چیزی را از قبل پیش‌بینی کرد. در لیگ ملت‌ها هدف‌مان کسب مدال بود که متاسفانه محقق نشد. شرایط خوبی داشتیم، اما نتوانستیم به هدف خود برسیم و نمی توانم دلیلی برای آن بیاورم.

معنوی‌نژاد درمورد میزان آمادگی خودش خاطرنشان کرد: در جریان مسابقات لیگ ملت‌ها دچار مصدومیت شدم، اما خوشبختانه دوران نقاهت طولانی نداشتم و خیلی زود به تیم برگشتم. خوشبختانه شرایط کنونی من خوب است و انگیزه زیادی دارم تا بتوانم در مسابقات انتخابی المپیک به تیم ملی کشورم کمک کنم. در لیگ ملت‌ها نتوانستم بازی‌های همیشگی خود را به نمایش بگذارم و حالا باید آن را هم جبران کنم.

وی با اشاره به مسابقات انتخابی المپیک به میزبانی روسیه گفت: روس‌ها میزبان هستند و امسال قهرمان لیگ ملت‌ها هم شده‌اند. بدون شک با توجه به شرایطی که روس‌ها دارند با 100درصد توان می‌آیند تا حضور خود در المپیک را قطعی کنند؛ البته ما هم این شانس را داریم و باید از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید