قهرمان و نایب قهرمان جام جهانی تکواندو مسافر المپیک 2020 می‌شوند

با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو برای نخستین بار مسابقات تیمی مشترک (زنان و مردان) در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ – توکیو به صورت آزمایشی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با اعلام فدراسیون جهانی، مسابقات جام جهانی 2019 همانند سال‌های گذشته در سه بخش مردان، زنان و مشترک (زنان و مردان) از یکم شهریورماه به مدت 3 روز و در "ووشی" چین برگزار می‌شود.

در این دوره رقابت‌های قهرمانی تیمی جهان و تیمی گرنداِسلم با یکدیگر ادغام شده است که با اعلام آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو کشورمان، ایران با سه تیم مردان، زنان و همچنین مشترک (زنان و مردان) به مصاف رقبای خود می‌رود.

طبق قوانین فدراسیون جهانی در این رقابت‌ها به صورت مجزا 2 هوگوپوش مرد با یکدیگر مبارزه می‌کنند و تکواندوکاران زن نیز با هم به رقابت می‌پردازند.

تیم‌های اول  و دوم مستقیما در مسابقات تیمی بازی‌های المپیک 2020 – توکیو که به صورت آزمایشی برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کنند.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها 8 G است و به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28/80 امتیاز تعلق می‌گیرد؛ همچنین مسابقات جوایز نقدی دارد که به تیم قهرمان 20 هزار دلار، نایب قهرمان 10 هزار دلار و سوم نیز 5 هزاردلار اهدا می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید