شرایط ما با الاتحاد یکسان است

حدادی‌فر: در ذوب‌آهن از خودگذشتگی موج می‌زند

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید در این تیم و پیش از دیدار با الاتحاد انگیزه، از خودگذشتگی و تلاش موج می‌زند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با الاتحاد، گفت: من و سایر بازیکنان ذوب آهن از اهمیت این بازی کاملا آگاه هستیم . اینکه از طرف مردم ایران، هواداران و رسانه‌ها انرژی خوبی دریافت کنیم برای ما بسیار حائز اهمیت است و خوشبختانه در یکی دور روز اخیر کاملا این انرژی را دریافت کردیم.

او اضافه کرد: می‌دانیم دعای خیر مردم و هواداران همراه ما است و از طرفی می‌دانیم که با چه تیمی بازی داریم و از کیفیت آن‌ها آگاهیم. آن‌ها با جذب بازیکنان خارجی خوب و انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های خوب انگلیس و برپایی اردو در این کشور، با آمادگی کامل به مصاف ما می‌آیند.

حدادی‌فر در خصوص وضعیت آب و هوایی دبی و بازی در این شرایط افزود: ما اینجا چند بازی کردیم و با شرایط آب و هوایی غریبه نیستیم. از طرفی در بازی‌های تدارکاتی این نکته را مدنظر قرار دادیم و دیدار با فولاد خوزستان یکی از این دیدارهای تدارکاتی بود. ما یک تیم حرفه‌ای هستیم که باید بهترین کیفیت را ارائه بدهیم. شرایط آب و هوایی شاید تا حدودی تاثیرگذار باشد اما در عزم و اراده ما تاثیری ندارد و ما نهایت تلاش‌مان را انجام می دهیم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه لیگ ایران و عربستان هنوز شروع نشده دو تیم از این حیث با شرایط یکسانی به مصاف هم می‌روند. این بازی مصاف انگیزه‌ها، تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌هاست که در تیم ما موج می زند.

 

دیدگاه تان را بنویسید