مهاحم ذوب آهن: قیمت ۲ بازیکن الاتحاد ۹۰ میلیارد تومان است

ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌‌آهن اصفهان گفت که شاگردان علیرضا منصوریان با تیم پرقدرتی روبرو می‌شوند، اما انگیزه زیادی برای شکست الاتحاد و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ارسلان مطهری درباره تقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران با الاتحاد عربستان اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و پس از تمرینات بدنسازی و چند بازی دوستانه، آماده این بازی هستیم. کادر فنی ما چند بار الاتحاد را آنالیز کردند و امیدوارم باشگاه هم شرایط خوبی را برای بازیکنان و کادر فنی فراهم کند تا بتوانیم در مسیر سختی که در پیش داریم، به خوبی جلو برویم. تمام تمرکز ما این است تا در شروع فصل جدید که با این دو بازی همراه شده، نتایج خوبی بگیریم و با عبور از این مرحله، به فکر موفقیت‌های بعدی باشیم.

وی در ادامه افزود: ما فصل گذشته را به‌خاطر درگیری در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دیر تمام کردیم. به همین دلیل دیر شروع شدن مسابقات لیگ برتر به سود ما شد. چون توانستیم به‌صورت کامل فصل بدنسازی را پشت سر بگذاریم. بازی با الاتحاد یک دیدار ملی است و امیدوارم با نتیجه گرفتن در این بازی، هواداران فوتبال در ایران مخصوصاً هواداران ذوب‌آهن را خوشحال کنیم.

مهاجم تیم ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند در مجموع دو دیدار رفت و برگشت الاتحاد را شکست بدهد، به تسنیم گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و شانس و اتفاقات هم مهم است. الاتحاد تیمی است که دو بازیکن خارجی آن، 90 میلیارد تومان قیمت دارند و البته از قیمت دیگر بازیکنان خارجی این تیم خبر ندارم. آنها از لحاظ امکانات فوق‌العاده هستند، اما ما نیز تلاش می‌کنیم به هدف‌مان برسیم.

« کیفیت فنی تیم ما هم بالاست و همه بازیکنان ذوب‌آهن انگیزه زیادی دارند تا از این مرحله عبور کنیم.»، مطهری ضمن بیان این جمله تصریح کرد: خیلی دوست دارم در دو بازی رفت و برگشت به پیروزی برسیم و قاطعانه صعود کنیم. تیم ما توان شکست الاتحاد را دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید