تمرین تراکتور زیرنظر دنیزلی/ دژاگه گروهی کار کرد، مازولا باز هم گل زد

تمرین صبح امروز تراکتوری ها در حالی برگزار شد که دنیزلی با جدیت خاصی تمرین شاگردانش را زیر نظر داشت و مدام نکات مختلف فنی را به آنان گوشزد می‌کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تمرین نوبت صبح امروز از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در چمن اختصاصی ورزشگاه بنیان دیزل با حضور تمامی بازیکنان آغاز شد.

بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌هایشان تمرینات استقامتی انجام دادند، همچنین دروازه‌بانان نیز زیر نظر مراد آیهان آیدین تمرین کردند.

دنیزلی دقایقی با دژاگه صحبت کرد و سپس این بازیکن دور میدان به صورت انفرادی دوید.

بازیکنان در ادامه به چند گروه تقسیم شده و پاس کاری در فضای کوچک را تمرین کردند تا بهتر همدیگر را در زمین پیدا کنند.

سپس دنیزلی شاگردانش را به سه تیم مدافعان، هافبک‌ها و مهاجمان تقسیم کرد و به ترتیب تیم‌ها مقابل همدیگر قرار گرفتند.دنیزلی امروز با جدیت خاصی تمرینات را زیر نظر داشت و مدام نکات فنی را به آنان گوشزد می‌کرد.

در برخی لحظات دنیزلی برای دقایقی تمرین را نگه داشته و نسبت به نوع پاس دادن شاگردانش زمانی که تحت فشار هستند، نکات داد.

میثم تیموری و حامد حسینعلی زاده بازیکن جوان تیم از خوب‌های این تمرین بودند و موفق به گلزنی هم شدند. همچنین دروازه‌بانان نیز واکنش‌های فوق‌العاده‌ای داشتند که تحسین مربیان را به دنبال داشت.

دنیزلی که حسابی روی بازیکنانش فشار آورده بود، در بخش پایانی تمرین از آنان خواست که در قالب دو تیم بازی دستگرمی انجام دهند و دژاگه نیز در این بخش به تمرینات گروهی اضافه شد.

 در بازی دستگرمی مازولا با به ثمر رساندن دو گل یکی از بهترین بازیکنان در این بخش تمرینی بود. همچنین رضا شکاری، میثم تیموری،  محمدرضا اخباری، احسان حاج صفی، اکبر ایمانی و ببری از خوب‌های این بازی دستگرمی بودند.

گرمای هوا‌ و تمرینات پرفشار دنیزلی حسابی عرق بازیکنان تراکتور را در آورد.

دیدگاه تان را بنویسید