عالیشاه به دنبال رسیدن به پیراهن تیم ملی

کاپیتان سوم سرخپوشان تهرانی گفت: از تمدید قراردادم با پرسپولیس خوشحالم و می خواهم برای رسیدن به پیراهن تیم ملی بجنگم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ امید عالیشاه کاپیتان سوم تیم فوتبال پرسپولیس ظهر امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس به مدت یک فصل دیگر قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد. این هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: صحبت‌های خوبی در این مدت با مسئولان باشگاه انجام دادیم که طبق آن قرار بود تا یکشنبه تمدید قراردادم نهایی شود که این کار در نهایت عملی شد. امیدوارم در این دو سالی که در پرسپولیس حضور دارم بتوانم همه جوره در خدمت تیم باشم و برای پرسپولیس مفید باشم.

وی افزود:‌ بحث من با پرسپولیس مالی نبود. اگر بخواهم در مورد پیشنهادات صحبت کنم، این منت گذاشتن می شود. صحبت من با پرسپولیس در مورد کلیات قرارداد بود. خوشحالم که امروز با پرسپولیس قرارداد بستم و صحبت در مورد پیشنهادات فایده ای ندارد.

کاپیتان سوم پرسپولیس در مورد شانس حضورش در تیم ملی خاطرنشان کرد: برای هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار است. من هم از این قائده مستثنی نیستم. تمام تلاشم را می کنم اول برای پرسپولیس  مفید باشم و بعد برای پوشیدن پیراهن تیم ملی بجنگم. با توجه به تغییرات کادر فنی در تیم ملی، امیدوارم همه جوره خودم را آماده کنم تا به تیم ملی دعوت شوم.

وی در مورد تغییر پست بازی اش هم گفت: وقتی وارد باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس می شوی باید همه جوره خودت را با شرایط هماهنگ کنی و روحیه جنگندگی داشته باشید. در غیر این صورت یک فوتبالیست نمی تواند موفق ظاهر شود.

عالیشاه در مورد طولانی شدن مذاکراتش اظهار داشت: در مذاکرات چنین اتفاقاتی رخ می دهد. اینکه یک فرد می خواهد خواسته هایش را بگوید و طرف دیگر هم شرایط را بازگو کند. همان طور که گفتم بحث من و پرسپولیس مالی نبود و مساله بر سر کلیات بود که خوشحالم دو سال دیگر در خدمت پرسپولیس هستم.

دیدگاه تان را بنویسید