امید نورافکن: برای اینکه به ترکیب راه پیدا کنم کار سختی در پیش دارم

امید نورافکن از حال و هوای این روزهای خودش در شارلوا می گوید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امید ‌نورافکن ‌و ‌تیم ‌شارلوا ‌امشب ‌در ‌چارچوب ‌فصل ‌20-2019 لیگ ‌برتر ‌بلژیک ‌اولین ‌بازی ‌خود ‌را ‌روبه‌روی ‌تیم‌ "خنت" در ‌خانه‌ برگزار ‌می ‌کنند.‌ نورافکن ‌که ‌پس ‌از ‌یک ‌نیم ‌فصل ‌دوری ‌از ‌این‌ باشگاه ‌و ‌بازی ‌برای ‌استقلال ‌دوباره ‌به ‌بلژیک ‌و ‌اردوی ‌تیم‌ باشگاهی ‌اش ‌بازگشته،‌ امیدوار ‌است ‌بتواند ‌فصل ‌خوبی ‌را ‌با ‌این‌ تیم ‌پیش‌رو ‌داشته ‌باشد.‌

‌‌وضعیت ‌شارلوا ‌به ‌چه ‌ترتیب ‌است؟

خوب است. تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و دیدارهای دوستانه زیادی برگزار کردیم تا برای ورود به لیگ از هر نظر آماده باشیم.

‌‌‌امشب ‌بازی ‌دارید؟

بله! با خنت بازی داریم و خیلی امیدواریم در خانه اولین بردمان را به دست بیاوریم.

‌‌‌روحیه ‌تیم‌تان ‌چطور ‌است؟

خوب است. از 5 دیدار آخرمان سه بازی را با برد پشت سر گذاشتیم و در دو بازی هم شکست خوردیم. در کل تیم مان خیلی خوب است و امید زیادی داریم که فصل را با قدرت استارت بزنیم. در روزهای اخیر هم تبلیغات خوبی برای این بازی شده است.

‌‌‌میلاد ‌محمدی ‌هم ‌در ‌تیم ‌خنت ‌بازی ‌می ‌کند؟

بله! او هم به بلژیک آمده است.

‌‌‌برخورد ‌بلژیکی ‌ها ‌با‌ ایرانی ‌ها ‌خوب ‌است؟

بله! وقتی رئیس فدراسیون شان ایرانی است، دلیلی ندارد با ما رابطه خوبی نداشته باشند.

‌‌‌اوضاع ‌ایرانی ‌های ‌تیم ‌خودتان ‌خوب ‌است؟

دلفی آسیب دیده ولی علی (قلی زاده) شرایط خوبی دارد.

‌‌‌این ‌فصل ‌برای ‌تیمت ‌بازی ‌می ‌کنی؟

با همه وجودم تمرین می کنم و دست از تلاش برنمی دارم. برای اینکه به ترکیب راه پیدا کنم کار خیلی سختی در پیش دارم چون این فصل تیم یارگیری خوبی داشته ولی این موضوع نه تنها ناامیدم نمی کند بلکه باعث می شود انگیزه هایم برای بازی کردن برای شارلوا بیشتر شود.

‌‌‌از ‌تهران ‌و‌ استقلال ‌هم ‌خبر ‌داری؟

کمابیش باخبر هستم. خوب است که استقلال دیدارهای تدارکاتی اش را با قدرت پشت سر می گذارد. همین باعث ایجاد خودباوری بین نفرات تیم می شود.

‌‌‌لیگ ‌بلژیک ‌به ‌موقع ‌شروع ‌شد؟

بله! از یک ماه و خرده ای قبل که آمدم، می دانستیم مسابقات از چه روز و ساعتی استارت می خورد و فقط قرعه کشی مانده بود که آن هم خیلی وقت پیش انجام شد. اینکه در ایران هنوز لیگ قرعه کشی نشده، جای تعجب دارد.

‌‌برخی ‌باشگاه‌ها ‌تجهیزات لازم ‌را ‌ندارند. ‌با‌ ادامه ‌این ‌روند‌ در ‌ایران ‌موافقی ‌یا ‌نه؟

قطعاً همه موافق هستند که لیگ فوتبال ایران در حد قدرت و اسمی که در منطقه و آسیا دارد از نظر سخت افزاری هم حرف اول را بزند. حتماً با کمی سختگیری همه اتفاقات خوب برای فوتبال ایران رقم می خورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید