شفیعی: برای حضور در لیگ ملت های والیبال پاداشی دریافت نکردیم!

ملی‌پوش والیبال ایران می‌گوید:«اشتباه داور در ست آخر بازی با برزیل محرز بود و تیم ما را از شرایط نرمال خارج کرد.»

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برنامه سلام صبح بخیر امروز (یکشنبه) میزبان علی شفیعی بازیکن تیم ملی والیبال بود.

شفیعی در ابتدا درباره موفقیت تیم ملی جوانان والیبال گفت: این بچه ها قهرمان نوجوان های جهان و حالا جوانان جهان شده اند و امیدوارم قهرمان بزرگسالان هم بشوند. تا به حال چنین نتایجی نداشتیم.

وی افزود: این بچه ها در لیگ و تیم های خوب بازی می کنند و روابط ما طوری نیست که بزرگترشان باشم. همه با هم رفیق هستیم و آنها هم حرفه ای هستند.

این بازیکن والیبال درباره لیگ ملت ها اظهار کرد: مرحله مقدماتی خیلی خوب برای ما تمام شد و با اقتدار صعود کردیم در مرحله دوم هم شرایط حساس شد و تجربه این شرایط می تواند به ما برای آینده کمک کند. شفیعی یادآور شد: ما بازیکنان و تیم خوبی داریم ولی کمتر در این شرایط حساس بوده ایم. لیگ والیبال ملتها خوب تمام شد می توانست بهتر باشد ولی خوب تمام شد.

این بازیکن والیبال درباره حس و حال بازی آخر گفت: شما در نظر بگیرید دو ست عقبیم که آن را جبران می کنیم، حالا ست پنجم است فشار و استرس زیادی روی ما بود و یک اشتباه داور فیتیله را روشن کرد و منفجر شدیم. اشتباه خیلی محرز و مشخصی بود و نمی شد از آن گذشت. پوئن حساسی هم بود و باعث شد تیم ما از شرایط نرمال خارج شود و برزیل که تیم بزرگی است سوار بازی شد و آن را به نفع خود تمام کرد.

وی تاکید کرد: اگر آن اتفاق نمی افتاد ما تیم پنجم بودیم. بعد از بازی هم فقط نیم ساعت در رختکن نشستیم و حرف نمی زدیم. خیلی از بچه ها بغض یا گریه کردند حتی کادر برزیل آمدند به ما خسته نباشید گفتند. به مرور خودمان را به زور جمع و جور کردیم، در هتل هیچکس از اتاق بیرون نمی آمد به سختی خوابیدیم و صبح دوباره همه چیز مثل فیلم جلویمان مرور می شد. مدام خودمان را می خوردیم که چرا آن کار و این کار را نکردیم و همه خودمان را سرزنش می کردیم.

شفیعی درباره واکنش مردم اظهار کرد: مردم واقعا لطف دارند. گاهی پیش می آید توپی را می زنیم که واقعا دارد به اوت می رود اما یکدفعه در زمین فرود می آید و امتیاز می گیریم! ما همیشه در این مواقع می خندیم و می گوییم این دعای پدر و مادر و مردم بود که توپ داخل زمین نشست.

وی در پاسخ به سوال درباره میزان پاداش حضور در تیم ملتها، گفت: پاداش؟ بام؟ شیب؟ پاداشی نداشتیم! یک اشلی هست که برای هر سفر خارج از کشور 300 دلار پول تو جیبی می گیریم، 4 سفر داشتیم که 1200 دلار گرفتیم.

این بازیکن با بیان اینکه اکنون بیشتر حمایت ها از فوتبال است، تاکید کرد: برای بازی هایی که ما انجام می دهیم هم از سوی فدراسیون جهانی پاداش هایی در نظر گرفته و به حساب فدراسیون واریز می شود اما به خاطر تحریم ها به دست ما نمی رسد، قول داده اند این بار این مشکل حل بشود و امیدوارم امسال پاداش ها واریز شود.

وی در پایان گفت: از  رسانه ها تشکر می کنم و از آنها می خواهم کاری کنند تا بازار داغ والیبال همچنان داغ بماند. کسانی هم که تریبون دستشان است انتقادات سازنده کنند و بگذارند مردم لذت ببرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید