پیش بینی رگبار باران در نواحی شمالی و جنوبی کشور

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی امروز و فردا (۶ و ۷ مرداد ماه) برای شمال غرب و شمال شرق کشور و در بخش‌هایی از جنوب کشور رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احد وظیفه افزود: طی امروز و فردا (۶ و ۷ مرداد ماه) به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق شمال غرب و شمال شرق کشور رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

او در ادامه گفت: در همین مدت در بخش‌هایی از جنوب کشور در جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب فارس نیز رگبار موقتی باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: در سایر مناطق کشور تا پنج روز آینده جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای گرم پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی روزهای آینده گفت: آسمان تهران فردا ( ۷ مرداد ماه) صاف گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که بیشترین و کمترین دمای این روز ۳۷ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان پایتخت سه شنبه (۸ مرداد ماه) صاف با بیشترین و کمترین دمای ۳۹ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید