کشف ۴۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه ۴۰۰ کیلو تریاک طی عملیات مشترک با پلیس کرمان کشف شد، گفت: در این راستا چهار سوداگر مرگ دستگیر شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ عبدالله حسنی بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه ۴۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان کشف شد، ابراز داشت: در پی اشراف گسترده اطلاعاتی و پیگیری‌های ویژه انتقال یک محموله مواد مخدر در استان کرمان مورد رصد قرار گرفت.

وی افزود: در اطلاعات تکمیلی پلیس مشخص شد، این محموله توسط شبکه‌ای سازمان‌یافته از قاچاقچیان از یکی از روستاهای این استان به شهرستان کرمان حمل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه هماهنگی‌های لازم مأموران انتظامی در دو استان انجام و عملیات مشترک در این راستا طراحی شد، ابراز داشت: یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در محور سیرج کرمان شناسایی و در اقدامی ضربتی توقیف و راننده با شلیک تیر هوایی دستگیر شد.

حسنی از کشف ۴۰۰ کیلو و ۲۳۵ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در این عملیات خبر داد و تصریح کرد: در این عملیات مأموران چهار قاچاقچی دستگیر و دو دستگاه خودروی پراید و پیکان نیز در همین خصوص توقیف شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مواد مخدر نقش بسیار مهمی در بروز آسیب‌های اجتماعی و جرایم و سرقت‌های خرد دارد لذا مبارزه با مصادیق قاچاق مواد مخدر در دستور کار ناجا است و در این موارد با هرگونه تخلفی به‌شدت برخورد می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید