جودو قهرمانی نوجوانان آسیا- اقیانوسیه؛

جودوکاران نوجوان ایرانی به 2 مدال نقره رسیدند

نمایندگان جودو ایران در نخستین روز مسابقات جودو قهرمانی آسیا و اقیانوسیه موفق به کسب ۲ نشان نقره شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در رده نوجوانان با حضور 104 جودوکار در بخش مردان و 72 جودوکار در بخش بانوان از 18 کشور از امروز(شنبه) پنجم مرداد ماه آغاز شد و نمایندگان کشورمان موفق به کسب 2 مدال نقره شد.

در وزن 60- کیلوگرم، ابوالفضل عیسی‌زایی در فینال مقابل ساگینالیوف از قزقیزستان مغلوب شد و به مدال نقره بسنده کرد. او در این مسابقات ابتدا مقابل حریف مغولستانی خود پیروز شد و  سپس با برتری مقابل نمایندگان عربستان سعودی و چین تایپه به دیدار پایانی صعود کرد.

رامین احمدزاده نماینده وزن 66- کیلوگرم کشورمان نیز در فینال با شکست مقابل تیناربای از قزاقستان، دومین مدال نقره کشورمان را کسب کرد. او در این مسابقات ابتدا مقابل جودوکار مغولستان پیروز شد. در ادامه از سد نماینده قزاقستان گذشت و با برتری مقابل جودوکار به دیدار نیمه‌نهایی صعود کرد. احمدزاده در این مرحله نیز مقابل جودوکار هندی به برتری دست یافت تا به عنوان دومین نماینده کشورمان به دیدار پایانی صعود کند.

سایر رقابت‌های امروز و در وزن 50- کیلوگرم، محمد برخورداری ابتدا مقابل نماینده هند پیروز شد. او در دور دوم مقابل جودوکار چین تایپه شکست خورد و با شکست مقابل نماینده مغولستان در جدول شانس مجدد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین در بخش دختران، نیکی کریمی نماینده وزن 44- کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل رقبای از هند و قزاقستان از دور مسابقات کنار رفت.

ایوب رستمی سرمربی و رضا غفاری به عنوان مربی هدایت تیم ملی نوجوانان را برعهده دارند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید