ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت

جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از محورهای هراز و فیروزکوه و شهرهای عبوری این محورها فوق سنگین همراه و زمان رسیدن به مقصد به چندین برابر افزایش یافته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ علی سلیمانی، جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز فوق سنگین و در محدوده امامزاده هاشم و پیست آبعلی با پس‌زدگی بار ترافیکی رو‌به‌رو هستیم و کندی عبور و مرور باعث افزایش زمان سفر برای مسافران شده است.

 

وی با بیان اینکه عدم گنجایش محور هراز برای عبور این حجم از خودروها، باعث پس زدگی بار ترافیکی شده است، گفت: تردد خودروها در محور جاجرود، آزادراه تهران - پردیس و شهرهای عبوری محور هراز و فیروزکوه به سمت تهران مانند گیلاوند فوق سنگین و با ترافیک با پس زدگی همراه است.

سلیمانی افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور فیروزکوه فوق سنگین و پرحجم و با وجود نبود گره ترافیکی تردد به کندی در جریان است.

جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی رخ نداده است، بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و حرم به حرم به سمت تهران نیمه‌سنگین و پرحجم گزارش شده و مشکل خاصی در خصوص عبور وسایل نقلیه از این دو محور وجود ندارد.

وی اضافه کرد: متاسفانه هم‌وطنان همچنان بدون رعایت مدیریت زمان سفر در پایان روزهای تعطیل اقدام به بازگشت می‌کنند که این باعث بروز ترافیک‌های فوق سنگین و افزایش زمان مسافرت می‌شود، بنابراین هموطنان مسافرت خود را به پایان روز تعطیل موکول نکرده و با اطلاع از وضعیت راه‌ها اقدام به آغاز سفر کنند.

سلیمانی بیان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم سبقت از شانه‌های خاکی و... با صبر، حوصله و شکیبایی مسیر را طی و کرده تا سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید