بازی‌های تورنمنت دوستانه جام قهرمانان بین‌المللی؛

برد مونیخی ها مقابل رئال مادرید/ برتری آرسنال برابر بنیفکا

در ادامه بازی‌های تورنمنت دوستانه جام قهرمانان بین‌المللی باواریایی‌ها اولین و توپچی‌ها دومین برد خود را کسب کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بازی‌های تورنمنت تدارکاتی پیش فصل جام قهرمانان بین‌المللی بامداد امروز (یکشنبه) برگزار شد که در آن تیم‌های بنفیکا، بایرن مونیخ و آرسنال به پیروزی رسیدند.

در بازی نخست بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر از سد گوادالاخارای مکزیک گذشت. رائول دتوماس بازیکنی که به تازگی رئال مادرید را به مقصد لیسبون ترک کرد، در دقیقه 4، رافا سیلوا در دقیقه 70 و هریس سفروویچ در دقیقه 73 گل‌های بنفیکا را به ثمر رساندند.

در بازی دوم آرسنال با نتیجه 3 بر صفر بنفیکا را شکست داد. ادوارد اکتیا دو بار در دقایق 15 و 65 و ژوزف ویلاک در دقیقه 89 گل‌های این دیدار را به ثمر رساندند تا توپچی‌ها دومین برد خود را در این تورنمنت کسب کنند.

در آخرین و مهمترین دیدار هم بایرن مونیخ با نتیجه 3 بر یک رقیب اسپانیایی‌اش رئال مادرید را از پیش رو برداشت. کورنتینو تولیسو در دقیقه 15، روبرت لواندوفسکی در دقیقه 67 و سرژ گنابری در دقیقه 70 برای بایرن مونیخ گلزنی مردند و رودریگو در دقیقه 85 تنها گل رئال مادرید را زد. همچنین اسون اولرایش دروازه‌بان بایرن مونیخ در دقیقه 81 این بازی اخراج شد. این اولین برد بایرن مونیخ در جام قهرمانان بین‌المللی پس از شکست این تیم برابر آرسنال در بازی قبلی بود.

در جدول رده‌بندی جام قهرمانان بین‌المللی آرسنال با 2 پیروزی صدرنشین است و پس از آن تیم‌های بنفیکا با 3 امتیاز از یک بازی و بایرن مونیخ با 3 امتیاز از دو بازی در رده‌های بعدی هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید