مسابقات بین‌المللی بدمینتون غنا؛

تیم دو نفره ایران به مرحله یک چهارم راه یافت

تیم دو نفره ایران در مسابقات بین‌المللی بدمینتون غنا با برتری مقابل میزبان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته، دو ملی‌پوش بدمینتون کشورمان که در مسابقات بین‌المللی بدمینتون غنا حضور دارند، در مرحله یک هشتم نهایی قسمت دو نفره بانوان با پیروزی برابر تیم  میزبان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

در این دیدار تیم دو نفره ایران توانست با نتیجه 2 بر صفر و با امتیازهای 21 بر 8 و 21 بر 9 تیم غنا را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تیم کشورمان به مصاف بنین خواهد رفت.

 همچنین در قسمت یک نفره بانوان این رقابت‌ها، ثریا آقایی در دور اول به علت عدم حضور حریف نیجریه‌ای خود به دور دوم راه یافت و در دور دوم به مصاف سید دو جدول و نفر 68 رنکینگ جهان از هند رفت و  با نتیجه 2 بر یک و امتیازهای 22 بر 20 ، 19 بر 21 و 21 بر 16 مغلوب حریف خود شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ثمین عابد خجسته، دیگر ملی‌پوش بدمینتون کشورمان در رقابت‌های یک نفره بانوان نیز در دور اول بدمینتون باز غنا را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و راهی دور دوم شد.

عابد خجسته در دور دوم به مصاف نماینده نیجریه رفت و این بازی را با نتیجه 2 بر صفر واگذار کرد و از دور رقابت‌های یک نفره بانوان حذف شد.

مسابقات بین‌المللی بدمینتون غنا در روزهای 28 لغایت 30 تیر ماه جاری در شهر "آکوا" با حضور بدمینتون‌بازان کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید