وحید امیری: خیلی صبر کردم تا بالاخره پیشنهاد پرسپولیس به دستم رسید

خیلی صبر کردم تا بالاخره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به دستم رسید و به محض آن که این پیشنهاد را گرفتم، با باشگاه مذاکره کردم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وحید امیری به پرسپولیس اضافه شد و روز یکشنبه به اردوی سرخپوشان رفت. ماجرای جذب دوباره وحید در نوع خود جالب است. این بازیکن در فصل گذشته، انتخاب عجیبی داشت و به قصد لژیونر شدن، به باشگاه ترابزون اسپور رفت اما شخصیت و کاراکتر آرام و بی حاشیه این بازیکن اجازه نداد تا وارد مبارزه با سایر مهاجمان این تیم ترکیه ای برای رسیدن به ترکیب اصلی شود. از این رو، فصل را با نیمکت نشینی و گاهی سکونشینی دنبال کرد. در پایان فصل، رضایتنامه اش را گرفت و به ایران برگشت. در همین مدت، باشگاه های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان با وکیل امیری وارد بحث و مذاکره شدند اما اتفاقی که پیش بینی می شد، رقم خورد و وحید سر از پرسپولیس در آورد. در اردوی ترکیه، با امیری تماس گرفتیم که می خوانید:

*تبریک می گوییم. دوباره به تیمی که نسبت به آن علاقه نشان می دادی، اضافه شدی.

ممنونم. بله خدا را شکر که بار دیگر توانستم شانس حضور در پرسپولیس را پیدا کنم. واقعا از ته دلم خوشحالم.

*چرا پرسپولیس را ترک کردی؟

من در شرایط خاصی قرار داشتم و می خواستم لژیونر شوم به همین علت تصمیم گرفتم از پرسپولیس بروم. البته در تمام این مدت مورد لطف و محبت هواداران قرار گرفتم. آنها شرایط مرا درک کردند و می دانستند هر جا باشم، دلم در پرسپولیس است.

*در این مدت به لحاظ فوتبالی و درآمدی، شرایط خوبی داشتی؟

فضای کاری من تغییر کرده بود. قرارداد خوبی داشتم و در لیگ ترکیه هم فوتبال بازی کردم. در این فصل حتی 3 گل هم برای تیمم به ثمر رساندم و یک پاس گل دادم. خیلی هم بد نبود اما حالا در خدمت پرسپولیس هستم و امیدوارم سال های خوبی را در کنار این تیم تجربه کنم.

*فکر می کنی هواداران بابت جدایی ات ناراحت باشند؟

امیدوارم که این طور نباشد چون آنها هم می دانستند که مجبور به جدایی هستم. دوست داشتم باز هم بمانم و به خصوص در فصل قبل، تیم محبوبم را همراهی کنم ولی یکسری مسائل دست به دست هم داد تا به لیگ ترکیه بروم. همه اینها برای بازیکنی مثل من، تجربه بود.

*گفته می شد از باشگاه سپاهان و تراکتور هم پیشنهاد داشتی. این موضوع را تائید می کنی؟

بله آنها هم به من لطف داشتند و پیشنهاد دادند. البته باشگاه سپاهان مستقیما با مدیران باشگاه ترابزون نامه نگاری کردند تا مرا به خدمت بگیرند. حالا که همه چیز تمام شده، دوست ندارم در مورد گذشته حرف بزنم. فقط این را می گویم که همه به من لطف داشتند ولی می دانستند که دلم در پرسپولیس است و می خواهم به این تیم برگردم.

*در مذاکره با مسئولان باشگاه های دیگر هم این موضوع را می گفتی؟

همان طور که گفتم علاقه ای به صحبت در مورد این موضوع ندارم ولی قرار نبود به تیم دیگری غیر از پرسپولیس بروم. من خیلی صبر کردم تا بالاخره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به دستم رسید و به محض آن که این پیشنهاد را گرفتم، با باشگاه مذاکره کردم. در همان شروع مذاکرات هم، شرایط به گونه ای بود که به پرسپولیس برگردم. از مدیریت باشگاه پرسپولیس هم تشکر می کنم که فرصت دوباره به من داد تا به این باشگاه برگردم و برای هواداران بازی کنم. هدف های زیادی در سرم دارم و امیدوارم بتوانم بار دیگر با پرسپولیس، به مقام قهرمانی در لیگ برسم.

*وضعیت اردوی ترکیه چطور است؟

فعلا همه چیز به خوبی پیش می رود و ما هیچ مشکلی نداریم. کمپ بسیار خوب و مجهزی برای باشگاه در نظر گرفته شده و امکانات خوبی در اختیار پرسپولیس قرار دارد. از این امکانات باید بهترین بهره را ببریم. با توجه به اینکه در ترکیه فوتبال بازی کردم از امکانات این کشور کاملا آگاه هستم و می دانم کمپ کاراتپه یکی از بهترین کمپ ها است. هتل گرین پارک نیز شرایط خوب و آرامی دارد. ما از استانبول کمی دور هستیم اما اردو به خوبی پیش می رود. وقتی به اردو اضافه شدم، مورد استقبال بازیکنان قرار گرفتم و همه بابت بازگشت به پرسپولیس به من تبریک گفتند.

*تمرینات گابریل کالدرون را چطور ارزیابی می کنی؟

او یک مربی باتجربه و حرفه ای است که برای کسب موفقیت به پرسپولیس آمده است. متوجه شدم که تمرینات را با وسواس و حوصله زیادی طراحی کرده و برای هر بازیکنی یک وظیفه جدا تعریف می کند. ما دوران بسیار خوبی با برانکو داشتیم و دو فصل با این مربی به مقام قهرمانی رسیدم. بعد هم که به ترکیه رفتم اما در برگشت می بینم کالدرون نیز مثل برانکو به دنبال بهترین مدل آماده سازی است و می خواهد در پرسپولیس نتیجه بگیرد.

*فکر می کنی پرسپولیس در این فصل بتواند کارهای بزرگی انجام بدهد؟

100 درصد همین طور است. برای آن که انگیزه های مان را ثابت کنیم، دور هم جمع شده ایم و بار دیگر برای کسب قهرمانی می جنگیم. تیم بسیار خوب و قدرتمندی داریم و با کسب چند پیروزی، قدرت مان را نشان می دهیم. برای همه تیم ها احترام قائل هستم اما پرسپولیس باز هم می خواهد همه جام ها را به دست بیاورد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید